Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
14-03-2011 kl. 16:20
Fordelen er at du kan få bilen fra ny, i valgfri farve og med eget udstyr, og endda med garanti.
Men jeg vil nok nærmere foreslå at du køber en mindre bil, da bilforsikringen vil være astronomisk høj på de biler du nævner. Har det personligt sådan at fornuften kommer i første række, og så kan de fine fornemmelser komme i anden række. Så som et billigere alternativ vil jeg forestå en Hyundai i20/i30, Suzuki Swift eller en Renault Clio.
Søren Meyer
bruger siden
12-08-2007
14-03-2011 kl. 16:32
Jeg kører selv cabriolet - godt nok "kun" en MX5'er - og min erfaring er (desværre), at en cabriolet med stof kaleche/vinyl kaleche, ikke er sagen i Danmark.
Vores klima er bare ikke godt nok.
Jeg vil gå efter en cabriolet med hardtop/foldetag, hvis det skal være en cabriolet.
Dog vil jeg være fristet af en Z4, da det må være en fantastisk bil :).
Men skal det være mere "fornuftigt", så vil jeg som sagt gå efter enten en cabriolet med foldetag eller en almindelig coupe/sedan.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
14-03-2011 kl. 19:28
ja præsten kommer lige inde over. det er da fedt hvis du har penge til den slags trods din unge alder. Så landet er jo åbent for sjove biler. Men hvilke du skal sigte efter vil jeg ikke komme med forslag på. Men sigte på dig og din unge alder, fordi de biler du nævner jo da har en del kræfter. Så pas på derude indtil erfaringen er der, det kan squ hurtigt gå galt. Der skal en del erfaring til at tøjle de biler hvis man ikke køre helt normalt velogmærket. Men god fornøjelse. Og det var velment.
obs. Men en af de nye BMW Z4 på leasing. Er en super fed vogn.
Mvh
Dette indlæg blev 14-03-2011 19:31 redigeret af dets forfatter.
T i
bruger siden
17-06-2006
14-03-2011 kl. 21:31
Spændende projekt!
Et enkelt "lyseslukker spørgsmål": Har du regnet på hvad det koster at holde bil i den klasse du taler om her? Især et par af de biler du nævner er til en helt anden pris end lidt mere almindelige biler og vi taler jo både store afskrivninger, dyr service, dyr forsikring, ringe brændstoføkonomi/høj grøn afgift etc.??
Håber du har en fornuftig indkomst, ellers kan det godt gå hen og blive en kedelig økonomisk oplevelse.
Hvis der skal være lidt "økonomi" i det skal du nok gå efter Golf GTI, Bmw 1, Audi A3, personligt ville jeg også overveje en Mazda Mx5 (den er måske ikke lige så sexet som Porschen, men den har ry for at være sjov at køre, i god kvalitet og prismæssigt er den rimelig fornuftig også i drift).
Men hvis pengene er ligegyldige ville jeg nok kigge Z4 eller Boxster og evt. 350z.
Søren Meyer
bruger siden
12-08-2007
14-03-2011 kl. 21:40
Andreas Madsen
bruger siden
04-06-2008
27-03-2011 kl. 00:15