Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

04-12-2010 kl. 09:53

Hej Christian.

Du skriver ikke hvad dit kørsels behov er årligt, eller om bilen skal være fabriksny.

Hvis den må være brugt syntes jeg rigtig godt om Honda Accord 2,2 diesel.

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Honda-Accord-2,2-i-CTDi-Sport-Tourer-5d_ID235003547.htm

(ved godt den er over dit budget)

Den er ihvertfald både rummelig og pålidelig, og ikke midst har den en støjsvag lækker motor!

Det var mit bud.

Hilsen Flemming.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

04-12-2010 kl. 15:23

De mest støjfrie er som følger....Bmw, og så psa motorere som er i ford focus, C-max, og i citroen og pegouet, de sidstnævnte med 90/110/136hk. Måske skal du prøve at kigge lidt på Ford-C-max. og pegouet 407stw.

Mvh

Dette indlæg blev 04-12-2010 15:30 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

04-12-2010 kl. 16:35

407'eren er dejlig at køre i. Blev noget forbavset efter en tur i en sådan. jeg selv er ellers meget kritisk hvad angår franske biler, meen sikke meget bil man får til pengene. jeg aner intet om hvor stor den er bag i mv. Men der var masser af plads foran og rigtig gode sæder, og meget støj svag. iøvrigt stns jeg at 407 stw er en af de pæneste i den klasse.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

04-12-2010 kl. 23:06

Er jo dig selv der efterlyser mest støjfrie diesel......I den klasse du har råd til er der svaret. Om det er bmw 3 serie diesel, som er meget støjsvag eller det er en af de motorere fra psa koncernen. megane kender jeg intet til, men dog lidt aligevel....tror så at jeg prsonligt vil tage en Pegouet 407stw

Profil slettet

Profil slettet

05-12-2010 kl. 00:23

Du skal nok passe på med at kritisere andre for at være mærkeblinde...

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

05-12-2010 kl. 06:25

Næ ikke specielt jeg har en Vw som bestemt ikke kan komme i betragtning, men han spurgte om den mest støjsvage bil.

Ole Krog

Ole Krog
bruger siden
12-04-2005

12-04-2012 kl. 23:20

Det er nu sjældent, at man overhovedet kan høre motoren ved almindelig kørsel i en moderne dieselbil. Den støjer når den er kold og man kan hørte den, når man holder stille. På fx motorvej kan man ikke høre motoren. Den støj man oplever kommer andre steder fra. Det er primært vind- of dækstøj. Stil dig ved siden af en motorvej, og du vil høre den slags støj. Og den kan naturligvis høres i kabinen også.
Derfor kommer det vel an på kabinens støjisolering. Hvor tyk er isoleringen, hvad er den lavet af osv. og hvordan med ruderne? Er de støjdæmpende? Jeg vil skyde på en Lexus. Der følger som regel et stetoskop med, så man kan tjekke om bilen kører.