Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Bo Blumensaat Jørgensen

Bo Blumensaat Jørgensen
bruger siden
06-01-2004

09-05-2010 kl. 14:49

Hvis du er mest til Octavia eller Superb, og den forhandler du har kontaktet ikke vil give større afslag, så skal du bare ringe rundt (køre hvis du har mulighed), så garanterer jeg du får større afslag end 10.000 kr. Jeg har selv en Octavia 2,0 TDi og der fik jeg næsten 40.000 i afslag, og har hørt det samme om Superb.

Og det er lækre biler.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-05-2010 kl. 15:42

Husk bare på at der ikke er særlig god benplads bagi i Octaviaen, det er der til gengæld i Superb.

jeg ville kigge nærmere på Superb combi hvis jeg var dig, den er flere klasser over Octaviaen og stadig billig i forhold til evt. en Audi A6

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

10-05-2010 kl. 22:01

Kiggger selv efter lidt i samme secment. 1,2tsi har 8ventiler og 1,4 har 16ventiler.....hvad der er bedst skal jeg ikke bedømme. Men hvis jeg var dig, ville jeg kigge efter en oktavia 1,4 tsi evt med den nye plus pakke hvor klima er fuld automatisk, har set priser omkring 244-249.000, tror det var en demo. Du skal som minimum tage en ambiente, hvor der er tonede ruder og fartpilot fra fabrikken. Mærkligt at classic modellen ikke som standard har tonede ruder. Nu har du en lille rette snor.....tror selv på at 1,4tsi bliver du mere glad for end 1,2tsi. Du kan sagtens få en 1,4tsi til at gå næsten ligeså langt som 1,2tsi.

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Skoda-Octavia-1,4-TSi-122-Ambiente-Combi-5d_ID162200743.htm

Håber det lykkes for dig at finde den rigtige bil

obs. Når i nu skal skifte om 5-7år, er det en stor fordel at bilen har fuld klima og fartpilot mv, så er den nemmere at omsætte. Iøvrigt hvis vi får nogle varme somre, er det altså godt du bare kan stille klima på det grad antal du ønsker, så er det behageligt i bilen hele tiden, og da især en god ide når man har mindre børn.
mvh

Dette indlæg blev 11-05-2010 03:34 redigeret af dets forfatter.