Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
30-04-2010 kl. 20:01
Som vanligt ævler Enevold. Alle ved at franske bilers sæder er som at sidde på en badesvamp. Bløde og dejlige de første 5 min. derefter elendige. Tyske bilsæder er derimod designet til at sidde i længe. Nu ved jeg ikke hvor blød- og bredrøvet Enevold er, men at påstå en Pegeogøj er bedre end en ny Polo er fordrukkent sludder!
I øvrigt er en 90 hk rigeligt højgearet og til forskel fra BM kan den overholde de angivne ca. 23 km/l ved normal brug. Dvs. motorvejskørsel og kvik acceleration. Ting der ikke eksistere i marskmandens verden.
I øvrigt er en 90 hk rigeligt højgearet og til forskel fra BM kan den overholde de angivne ca. 23 km/l ved normal brug. Dvs. motorvejskørsel og kvik acceleration. Ting der ikke eksistere i marskmandens verden.
Profil slettet
23-06-2011 kl. 09:37
Jeg har selv en Comfortline 90 HK træk 8000 kr incl alt
sæder er kanon gode 1300 km 10,5 timer incl 2x10 min pause
dk - østrig en dejlig bil kan slet ikke sammenlignes med en fransker
som er en blik dåse med mega bløde og dårlige sæder, har testet en 207 som slet ikke holder.
Skal du forest i flokken skal der stå VW på blokken
sæder er kanon gode 1300 km 10,5 timer incl 2x10 min pause
dk - østrig en dejlig bil kan slet ikke sammenlignes med en fransker
som er en blik dåse med mega bløde og dårlige sæder, har testet en 207 som slet ikke holder.
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
23-06-2011 kl. 10:13
jens clausen skrev:
- fordi enhver VW trækker kø på vejene, antager jeg?
Profil slettet
23-06-2011 kl. 10:50
Enevold Christensen skrev:
Hvis du køber Polo med 105 HK, så går du op i high line, hvor der er sportssæder, og det er absolut ikke en fordel for alle. Gearingen er anderledes i BMT. Du kører med lavere omdrejninger. Ved Peugeot 99g er det ca. 250, efter det jeg har fået at vide, og vil tro det er omkring det samme i Polo. Skulle jeg vælge Polo, ville jeg vælge BMT.
Vælg en 207 med panoramatag i stedet. Du får en af de mest populære motorer, der sidder i Citroen og Ford.
Det er ikke rigtigt, at det er nødvendigt at gå op i Highline for at få en 105 Hk TDI. jeg har den med 90 HK med DSG i comfortline og den er såmænd kvik nok. Jeg har valgt at købe sportssæder, da jeg ikke synes, der er meget støtte i standardsæderne, men du kan jo prøve begge sædetyper.
Jeg vil til gengæld sige, at affjedringen i Polen er underlig, så jeg ville absolut prøve sportsundervognen eller eftermontere nogle Bilstein støddæmpere og fjedre.
Mht. til motoren i 207, er jeg ikke specielt imponeret. Den hvade vi i en Volvo S40 og både motorkultur og støj og smidighed var efter min mening under det som TDI'en præsterer.
Vh, Thomas