Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
17-04-2010 kl. 13:15
De er dyre og deres kundeservice og service generelt er ikke særlig god.
Jonas Petersen
bruger siden
16-03-2007
17-04-2010 kl. 13:26
Profil slettet
17-04-2010 kl. 20:45
Jeg havde hørt og læst meget skidt om SMC, da jeg alligevel besluttede mig for, at købte en ny VW Golf Plus 1,4 TSI hos SMC i Århus (Grenåvej)
Jeg vil sige, at hele forløbet var til UG. Faktisk en rigtig god oplevelse, selvom vi på et tidspunkt vel nærmest var udenfor, for at tage et par omgange for at få de sidste penge på plads... ;-)
Jeg købte bilen i november. For et par uger siden måtte jeg derud for at fortælle, at en (Én) af dioderne i det ene blinklys bagpå var sprunget. Det skal lige siges, at der sidder ca. 25 små dioder et blinklys. Så skaden var ikke så stor. Jeg mente at de sikkert ville skifte dén ene diode. Men de skiftede uden at blinke, hele baglygten. "Den skifter vi. Det vil vi ikke slås med. Der er nok en fejl i baglygten. Og hvis du lige kan komme i tanke om andet, så kan vi jo lige se på det samtidig.."
Igen: Super service.
Og da jeg ventede gik jeg jo lidt rundt derude. Og ja, hvis jeg rammer de 7 rigtige i dag, vil jeg da købe en Porsche hos Porsche-center jylland. Fantastisk flinke derude. (sælgeren sagde, at jeg da lige skulle ind og sidde i den nye Panamera)
Jeg var ligeledes ovre hos Audi. Og A8'eren er sgu for fed i virkeligheden. Og efter 6 min. var jeg blevet spurgt 2 gange (!) af 2 forskellige sælgere, om der var noget de kunne hjælpe mig med.
Og for 2 dage siden blev jeg så ringet op af en flink dame fra SMC. Hun spurgte om jeg var tilfreds med den behandling jeg havde fået hos dem. Om jeg ville købe VW igen osv. osv.
Så altså: Jeg er virkelig tilfreds med den service jeg får hos SMC. Og jeg vil sige, at jeg tror, de arbejder hårdt på at fjerne det negative image de har i manges øjne.
Og nej: Jeg går ikke i jakkesæt(hellere sportssko) Og jeg arbejder heller ikke hos SMC eller andet inden for koncernen.
Mvh. Peter Sørensen
Jonas Petersen
bruger siden
16-03-2007
17-04-2010 kl. 22:52
Profil slettet
18-04-2010 kl. 10:38
Profil slettet
13-07-2012 kl. 14:37
rune larsen skrev:
Jeg har været kunde i flere år hos SMC Aalborg og kan absolut ikke anbefale dem.
Arrogant betjening, elendig service med en ofte tilsvinet halvfærdig bil retur.
Samme billede kan jeg genkende - en enkelt gang havde jeg bilen til service derude, da det passede bedst med at få den serviceret inden en ferie, og det var også sidste gang jeg satte benene ved SMC. Mage til arrogante sælgere, værkfører osv. Og sjusket arbejde med oliepletter indvendigt...
Mvh C S
www.e-bil.dk