Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Claus Bjerre

Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009

10-04-2010 kl. 00:17

Køb den nye mondeo... Den kan fås med det og der skulle nok kunne gøres et fornuftigt køb til små 400 klik...
Og kører godt, ja det må man gi den... Den kører super...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-12-2011 kl. 11:29

Er der nogen der har et bud på en ny bil idag gerne omkring 200.000 med Adaptive Cruise Control ?

Profil slettet

Profil slettet

07-12-2011 kl. 18:45

Ja men så er jeg også oiver 300.000 kr

Profil slettet

Profil slettet

08-12-2011 kl. 09:26

Jeg tror ikke du kommer af med mindre, det er et system der stadigvæk er dyrt, og har ikke fundet vej til de mindre biler endnu.

Jeg har prøvet systemet et par gange, og er dog ikke den store fan af det. Jeg tør ikke stole så meget på elektronikken :-)

Profil slettet

Profil slettet

08-12-2011 kl. 13:30

Nej det skal selvfølgelig virke og man skal nok lige venne sig til det men det er vejen frem.
Må nok vente til min næste bil, kunne ellers være lækkert bare at kigge ud af vinduet når nu jeg kører i kø to timer om dagen :P

Profil slettet

Profil slettet

09-12-2011 kl. 09:26

Offentlige transport er klart at foretrække men så kommer jeg op over 3 tiimer dagligt incl. en del skift og gå ture.
Jeg længes efter en tid hvor jeg kan læse avisen i min bil og den så fortæller mig når jeg skal overtage styringen. Men som sagt er jeg også mest tilhænger af Offentlige transport så det ville være en god kombi, hvis bilen kunne klare noget af det selv.