Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

04-11-2009 kl. 13:31

Hej Sally.

En bil til 10.000,- er lidt ligesom at købe en Lotto-kupon, du KAN være heldig, men i de fleste tilfælde er du det ikke.
Når du ikke har forstand på biler, så vil jeg anbefale dig at gå op i pris mindst til 30.000,- eller køre med det offentlige.

Jeg beklager det lidt "kedelige" råd, men du beder om problemer hvis du køber en bil til 10.000,- og forventer at den er billig i drift

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

sp Spanggaard

sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007

05-11-2009 kl. 10:57

Fokuser hellere på de månedlige udgifter. Måske kunne en leaset Toyota Aygo være sagen. Kan nok holdes til 2500 kr/md jf. igangværende på Bilbasen.

Jacob Harritz Poulsen

Jacob Harritz Poulsen
bruger siden
05-02-2004

05-11-2009 kl. 14:51

Jeg tror det bedste du kan gøre er at købe en gros hos en forhandler. Altså en eller anden gammel bil de har fået i bytte, som de bare skal af med uden uden at give garanti.

MEN, det kræver du alliere dig med en kammerat der har et moms nr, fordi bilforhandleren kan ikke sælge bilen direkte til dig som forbruger. Den skal sælges via et SE nr. for at købeloven ikke slagter ham. Du køber den så af din kammerat med momsnummeret. Det kan være hvilken som helst type virksomhed, eks. et tømrefirma etc.

På den måde får du mest bil for dine penge.