Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Johannes Engers Gregersen

bruger siden
06-04-2005

13-08-2012 kl. 14:16

Gammelt indlæg, men alligevel:

Jeg er som så mange andre på markedet efter en stationcar, der kan rumme barnevogn, uden at ruinere mig, og har derfor noteret mig at Renault har dumpet prisen på Clio i stationcar udgaven.

Er der nogen, der har erfaringer med at fragte en lille familie rundt i sådan en her, eller er det bedre at tage springet en klasse op, til en (lettere brugt) focus, astra eller ceed?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2012 kl. 14:44

Clio er et super bud i den prisklasse, og størrelsesmæssigt kan den sammenlignes med Fabia. Vi har et vennepar der kører 2 voksne og 2 børn på ferie i sådan en med barnevogn og fuld oppakning. Så jo, det kan godt lade sig gøre.

Og min erfaring med de biler jeg har haft gennem tiden er, at har man begrænset med plads, eller et kæmpe bagagerum, så står man altid og mangler lidt ekstra plads ;-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

bruger siden
06-04-2005

13-08-2012 kl. 14:49

@ CS:

Det er netop mit argument overfor min kæreste.

Det er det samme med biler som med kufferter, har man pladsen, bliver den brugt -- men man har måske ikke brug for pladsen i første omgang ;-)

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2012 kl. 14:53

Lige præcis Johannes ;-)

Jeg husker tydeligt bilferier i min ungdom hvor man kunne smide familien på 5 ind i en Fiat Ritmo, og så ellers sydpå. Forfærdeligt, men der var da plads til det hele :-)

Men skulle jeg vælge i dag, ville jeg nok nuppe en Octavia st. car - der løber I næppe tør for plads det næste stykke tid!

bruger siden
06-04-2005

13-08-2012 kl. 15:35

C S skrev:

Men skulle jeg vælge i dag, ville jeg nok nuppe en Octavia st. car - der løber I næppe tør for plads det næste stykke tid!

Lige med den type stc. (Octavia, Focus, Astra, Ceed, 308...) er udfordringen desværre bare, at finde et brugt eksemplar, der ikke er i diesel... Det er lidt lettere i klassen under - og selvfølgelig fra ny.