Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-09-2008 kl. 09:09

Hej Eva. Jeg har prøvet noget lign. mht. bakgearet. Det var blot en kontakt, der skulle skiftes. Selve kontakten kostede et par hundrede kroner, men det var bøvlet at udføre skiftet, så der skulle bruges en del arbejdsløn inden bilen var super igen. Reperationen blev blot udført hos et alm. lokalt VW-værksted.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-09-2008 kl. 23:04

der er kun 5 ting at sige til dette
SÅ KØR DOG PÅ VÆRKSTED ! og få pungen op

det koster at have bil!

det er kun et bus kort hvor du ved hvad du betaler hver måned!

Hvor svært kan det være !
det er jo ikke et auto værksted dette forum!!!:)

Profil slettet

Profil slettet

21-04-2015 kl. 21:16

Af skade bliver man klog ??

Skoda er lavet af VAG dele og dermed på niveau med discount mærket Renault.

Sælg lortet og køb en japaner eller koreaner ....

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

22-04-2015 kl. 15:57

Erik Berthelsen

bruger siden
21-04-2015

skrev:

Når nu sønnens næsten nye Citigo har en defekt gearkasse, har jeg mistet tilliden til 1,2 TSI motorerne i Skoda, VW og Seat. Den er et vildskud.
Og så alt det bøvl med Skoda Hillerød og importøren. Tøsefornærmede - hele vejen igennem - kombineret med en elendig service. Nu har den stået på værkstedet i snart 3 uger, og om man gider orienteret min søn om forlæøbet? Næh, sådan fungerer det åbenbart ikke hos Skoda Hillerød. Jeg vil stærkt anbefale andre ikke at anskaffe sig en Skoda med 1,2 TSI motoren. Livet er for kort til den slags.

Jeg har en anelse vanskeligt ved at se hvad 1,2 TSi motoren har med en Citigo-gearkasse at gøre?

1,2 TSi-motoren kan sagtens være noget bæ og gearkassen i en Citigo ligeså, men at dømme 1,2 TSI ude på baggrund af gearkasseproblemer i en bil, hvortil denne motor ikke leveres er vel trods alt at stramme den?

Personligt vil jeg til hver en tid fravælge en bil fra VAG, importørens arrogance og produkternes svingende kvalitet taler for sig selv.
Heldigvis er der kun ganske få VAG-modeller der vækker nogetsomhelst i mig, andet end undren over deres udbredelse.....