Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

billig, køre langt hver dag og sikker

Kasper Johansen

Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007

11-05-2011 kl. 21:51

Hej alle i kloge folk herinde ;) jeg har haft gavn af at skrive herinde før så prøver igen :') jeg søger nu en ''ny'' 2 bil til min dejlige samlever bilen skal gerne være billig og meget billig at køre i da hun gerne skal kører fra Vejle til Randers hver dag, og på en elevløn er der ikke meget at gøre med og det offentlige transport middel er ikke lige i top. bilen vi leder efter skal som sagt være: billig i indkøb helst ikke over 20.000 kr ihvertfald jo billigere jo bedre :) kører lang på litteren og gerne lidt sikker. men hvad skal jeg gå efter og kan i anbefale noget ? på forhånd tak mvh. Kasper

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper Johansen

Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007

11-05-2011 kl. 22:44

christian schrøder skrev:
den er svær du får nok ikke noget der er ret sikkert i den pris klasse , men jo nyere og større jo mere sikker .

ja det er rigtig nok .. :)

men driften er vigtig ihvertfald den skulle gerne køre nogle kilometer på litteren :)

hvad kan der så rådes til at små biler ?

mvh

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

11-05-2011 kl. 22:58

Hmm fra vejle til Randers hverdag i en bil til omkring 20.000,- puha det ville jeg skisme ikke begynde på til de små penge. Bilen kan jo nemt være færdig efter en uge på landevejen.

Kasper Johansen

Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007

11-05-2011 kl. 23:02

T Nielsen skrev:
Hmm fra vejle til Randers hverdag i en bil til omkring 20.000,- puha det ville jeg skisme ikke begynde på til de små penge. Bilen kan jo nemt være færdig efter en uge på landevejen.

du har ret i det er jo ¨som at spille lotto men med det offentlige vil det tage 2,5 time i transport tid hver vejr hvilket ikke kan gå og vi har ikke 50.000 til en bil nr 2 vi har en ''billig'' bil i forvejen som jeg kører til Haderslev i hver dag ..

Kasper Johansen

Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007

11-05-2011 kl. 23:03

michael Groth skrev:
måske en fiat punto, så er der opel corsa. billige biler som er billige i dele og køre okay pr liter.

dem har jeg også kigget lidt på som et evt.

Kasper Johansen

Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007

11-05-2011 kl. 23:47

michael Groth skrev:
altså vi købte en punto sidste år for 12000 kr og det er sku en af de bedste biler vi har haft. den køre hver dag uden problemer. nu har jeg så også en kammerart der hjælper vis der er noget galt.men må sige det har ligget i småtings afdelingen. men det er svært, der er også sådan en daevoe matiz. men kig på bilbasen og den blå avis. men jeg mener nu godt i kan finde noget inde for det prisleje og være heldige der ikke bliver det store med, men det kn også gå den anden vej. men nye biler skal også til service og de går også i stykker. men held og lykke med det.

jamen det lyder ellers meget godt, jeg vil kigge lidt mere rundt herinde
og mange tak for det.. :)