Bilbasen Forum

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

01-05-2014 kl. 13:24

Er der en pointe med det her link ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2014 kl. 19:28

Vw laver biler som danskerne gerne vil have. KS må undvære for hans SU giver kun råd til at cykle.

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

02-05-2014 kl. 08:49

Anker Bøje

bruger siden
07-08-2013

skrev:
Vw laver biler som danskerne gerne vil have. KS må undvære for hans SU giver kun råd til at cykle.

Jeg har nu haft biler siden 1970 og har aldrig følt mig tiltrukket af en VW, jeg husker gamle dage, hvor deres biler var så skrabede og uden udstyr, som noget kunne blive - og det uden det kunne ses på prisen

Profil slettet

Profil slettet

02-05-2014 kl. 11:56

Jeg har lige købt en Hyundai Sonata fra 2004 som var 99 % rustfri med alt i udstyr og fuld læderkabine

For samme pris kunne jeg også have købt en Toyota Carina uden udstyr og pisse rusten fra 1995 til samme pris

eller en

Opel vectra, Ford Mondeo, Saab 9-3, Clio II og en Fiat punto, alle fra 1999 uden udstyr og mere rust.

Dette eks. kan nemt overføres til når man køber ny bil.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

02-05-2014 kl. 14:45

Som man råber i skoven, får man svar.

Det er da klart at sådan en trådstart vil skabe et råberi for og imod VW og Toyota.
Der har alle dage hersket en krig p bilmærker herinde.

Artiklen handler ikke om hvorvidt hverken Toyota eller VW er bedre eller dårligere biler end andre. Den viser blot at brugtbilkøbere er konservative i deres valg.

Mens mange bilfabrikker ændre udseenet på en model hver gang den skal fornyes, holder eks.VW fast i lighederne mellem årgangene.
Derved ser en 2 generationer gammel VW ikke gammeldags ud i forhold til den nyeste model, og det kan være en væsentlig årsag til netop dette bilvalg.

Hilsen Lars

Profil slettet

Profil slettet

02-05-2014 kl. 19:58

Glem de 2 KS ´er - de er iøvrigt sikkert samme person (Dr. Jekyll/ Mr. Hyde).

Tysk kvali kører og fører - Renault.........Hahahahahahahahahahaha........

Profil slettet

Profil slettet

02-05-2014 kl. 20:12

Mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Jeg har lige købt en Hyundai Sonata fra 2004 som var 99 % rustfri med alt i udstyr og fuld læderkabine

For samme pris kunne jeg også have købt en Toyota Carina uden udstyr og pisse rusten fra 1995 til samme pris

eller en

Opel vectra, Ford Mondeo, Saab 9-3, Clio II og en Fiat punto, alle fra 1999 uden udstyr og mere rust.

Dette eks. kan nemt overføres til når man køber ny bil.

Så du mener en 10 år gammel Huyndai er lækker ? Tak for kaffe... Godt smag og behag og ikke mindst kørselsbehov er forskelligt.. For skulle jeg opholde mig mere end 10 min. dagligt i sådan en asiater-øse blev jeg da syg.

Profil slettet

Profil slettet

02-05-2014 kl. 21:22

Mine bruger kommer alle herfra, da du er med til at jage dem væk med alt dit lort, jeg takker mange gange, bliv endelig ved :-)

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2014 kl. 08:24

Anker Bøje

bruger siden
07-08-2013

skrev:
http://jyllands-posten.dk/motor/ECE6685330/den-brugte-bil-skal-vaere-fra-vw?ref=eblistermest

Hvordan tør du at fremhæve dette herinde:-) Gu fanden lave VAG nogle pæne modeller, og de holder også som lige så godt som deres konkurrenter. For at glæde med som støtter meget op om Renault, der vil jeg sige at den nye Clio, den er bare flot. Men er selv mest til toyota og vw

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2014 kl. 09:30

Det er vist kun BMW som kan leve op til deres gode ry lige pt.

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2014 kl. 11:19

Hvad hjælper det med lækker blød plast i kabinen hvis gearkassen ryger?

Du har tydeligvis ikke opholdt dig i en Renault af nyere årgang siden du kan skrive at en VW er mere lækker end en Renault eller Ford for den sags skyld.

Men jeg er da interesseret i at høre din mening til VW lakproblemer i 90`erne? de rustede jo væk efter få år hvorimod bl.a. Renault og Peugeot ikke havde skyggen af rust på deres biler, selv om de var hvide som normalt er en sart farve.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Dette indlæg blev 03-05-2014 11:21 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2014 kl. 12:37

De har så det evige grå og kedelige ;-) men jeg er som så ikke imod VW, jeg kan godt se hvorfor mange synes at de er gode. Det jeg har noget imod er den evige en gang VW altid VW eller for den sags skyld Ford.

De forskellige bilmærker oplever op og nedture, så at holde sig til et bestemt mærke altid er at skyde sig selv i foden hvis du spørger mig og jeg vil mene at man går glip af rigtig mange fede biler hvis man holder sig til et mærke.

Er en Up ikke tilklistret i pianolak?

Johannes Engers Gregersen

Johannes Engers Gregersen
bruger siden
06-04-2005

28-05-2014 kl. 14:39

Kun Facelift