Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

26-11-2007 kl. 20:20

Jeg er ikke bekendt med hvor meget rabat du kan tilkæmpe dig for de forskellige, men det skal jo prøves. Da jeg for et år siden så på firmabil, var den rabat som leasingselskabet fik på Vectra også 70.000 kr. Jeg tør ikke sige om det stadig er sådan, men det er vel værd at undersøge.

På Opels hjemmeside ser det ud som om Limited og Elegance II er de samme modeller, prisen for en 5-dørs 150 hk Limited diesel er 354.096 kr. På www.ald.dk er det til at se at den skattepligtige værdi (som er ALD's indkøbspris) for en Elegance II i samme model er 284.951 kr.

Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

26-11-2007 kl. 20:26

Kære Niels,
hvorfor retter du ikke dirkete henvendelse til forhandlerne. Mød personligt op med spørgsmålet, og jeg tror det giver mere end de spekulative svar vi kan give i forummet.
Med venlig hilsen
Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

27-11-2007 kl. 19:18

Kære Frank,
jeg ved det er svært, men der findes simplet hen spørgsmål, der kun kan besvares hos forhandleren. Mennensker der kigge på to forskellige køretøjer, ikke noget galt med det, og forventer en pris guideline i dette foreum, bør tage sagen i egen hånd, ved direkte henvendelser, bl.a fordi bilpriserne variere fra forhandler til forhandler. Jeg har aldrig en dårlig dag, forventer ikke at være enige med alle. Sidder på den "forkerte" side af skrivebordet, fordi jeg sælger biler hver dag.

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

16-02-2019 kl. 18:12

Frank Hansen

bruger siden
26-01-2006

skrev:
Jeg tror Hr. Skræddergaard havde en dårlig dag igår. Nu har jeg læst et par af de sidste indlæg igennem og Ejner har stort set svaret på dem alle. Alle svarene er ubehøvlede, nedladende eller på anden måde ligegyldige....Så Ejner. Kunne du ikke bare lade være med at svare, hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive og lade de der vil bruge dette forum til at vejlede hinanden, svare istedet
Hej Frank, så jeg ovenpå igen

Dette indlæg blev 16-02-2019 18:13 redigeret af dets forfatter.