Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

12-11-2007 kl. 09:21

Tak til alle bidragsydere i denne tråd - skønt at der kan skrives om andet end Skoda. BMW er da noget sjovere at høre meninger og erfainger om. Drømmer selv om sydtyskeren når barnevogne og børnestole er et overstået kapitel. Sådan en sekser motor med moment på den rigtige side af de 400Nm må være guf :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-11-2007 kl. 10:20

Jeg gider egentligt ikke bruge meget tid på dig Thomas. Ærgeligt at i Skoda-tumber skal sprede jeres galle også ind i denne tråd. Hvis du gad læse mit korte indlæg, har jeg brug for pladsen og med mindre man køber 5´serie (og der står min økonomi trods alt også af) så er der altså ikke meget plads i BMW. Det er en driverscar, og ikke en børnevenlig st.car. Og fis så lige over i din Skodastråd igen - tak.

Profil slettet

Profil slettet

12-11-2007 kl. 19:40

Lad mig høre om I er enige i at sekventielt gear også er fremtiden hos BMW ? Har læst at de gør en del i at udvikle et lignenede gear som DSG hos VW. I mine øjne forener det det komfortable med det effektive og sportslige. Har ihvertfald aldrig oplevet at et tilvalg i ekstraudstyr har betydet så meget fornøjelse og komfort som DSG i min VW.

Profil slettet

Profil slettet

28-02-2008 kl. 21:10

er jo gale... bliver man det af at køre skoda.

Jeg er selv BMW fanatiker og køre lige nu en 323I coupe.
Jeg overvejer selv at købe en 330D og har kun hørt godt om det. Jeg har hørt at det KUN er den første 204 hk der sluger spjældene. Ligesom de første 150 hk 320D'ere

Så det skulle altså slet ikke være noget problem i 184 hk versionen