Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jannich Vesterlind Broni Husballe

Jannich Vesterlind Broni Husballe
bruger siden
19-01-2006

23-05-2013 kl. 18:56

Torben Hvolby skrev:
Har også haft problemet med relæet, skiftede det selv, et nyt kostede 5,75- Kr. hos Århus Radiolager. Skulle godt nok skære lidt i plastiken til boksen for at kunne lode det ud, men i forhold til 5000,- så var det vel ok. PS boksen er placeret lige inde bag sikringsboksen under rattet, god fornøjelse :)

Hej Torben, har du evt. Lyst til at løse samme problem på en anden gammel franskmand?

I så fald, må du meget gerne kontakte mig på 22129899.
Venlig Hilsen Jannich Husballe

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-04-2015 kl. 20:42

K S

bruger siden
24-04-2015

skrev:
Renault trolden, som bruger mit navn. Han udtaler sig om alt mellem himmel og jord og skriver gerne op til 26 indlæg i en enkelt tråd. Du kan genkende ham ved, at han skriver indlæg 365 dage om året. Den sølle stakkel har intet liv tydeligvis. God weekend !!

Du har tydeligvis akut behov for professionel hjælp. På nedenstående link kan du se hvor den nærmeste psykiatriske skadestue befinder sig:

https://www.borger.dk/Sider/Psykiatriske-skadestuer.aspx

Profil slettet

Profil slettet

25-04-2015 kl. 22:57

K S

bruger siden
25-04-2015

skrev:
V A er blot et af mange brugernavne, som Renault trolden anvender.

MIt bud er, han har over 100 brugernavne og ofte "diskuterer" med sig selv.

I FDM Autoindex for 2015 ligger discount mærket Renault nummer 17 ud af 22.

Når bilejerne svarer på, om de vil købe samme bilmærke igen, havner Renault tredje sidst ud af 22 mærker, kun overgået af Seat og Fiat.

For dine børns skyld bør du omgående søge hjælp! Jo før du holder op med at misbruge dem sexuelt og mentalt, jo større chance har de for at kunne få et nogenlunde normalt voksenliv, til forskel fra dig selv.