Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kasper Olsen

Kasper Olsen
bruger siden
21-09-2005

12-06-2007 kl. 15:32

Min kone har haft en.
Fin lille bil med en god økonomi.
Elektronikken var ikke helt god.
En airbag lampe lyste ofte.
Fiat værkstedet fik den lavet, men den begyndte at lyse kort efter.

Ellers ingen problemer.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-09-2007 kl. 00:46

Hej Carsten Olesen.

Jeg har nu haft en sød lille Fiat Panda 1,2 Sole i godt 1 år. Jeg kan kun tilslutte mig de gode kommentarer der er her, har overhovedet ingen problemer haft med min.

Det er en lækker lille byvogn, men kan bestemt også sagtens være med på både langtur og motorvejen. Jeg er ked af at skulle skille mig af med den, men det er desværre nødvendigt for mig.

Dog er den til salg, fordi jeg ikke længere har behov for en bil. Den er vurderet til 117.000 hos Fiat i sidste uge, men er sikker på, at vi kan finde ud af en pris, hvis du er interesseret. Nyprisen da jeg købte den var 128.000,- kr. og de nye afgifter har intet at sige på den type biler, fordi de i forvejen kører på grønne afgifter.

Den har kun gået 11.300 km. og er fra 5/2006. Den er sølvgrå og kører problemfrit. Har bestemt kun positivt at sige om den. Det er også lækkert, at der er soltag i 70 % af tagets længde. Det giver en masse lys, udover at det naturligvis er hyggeligt med åben soltag, når vejret tillader det.

Du kan evt. kontakte mig pr. tlf., hvis du er interesseret: 2874 1117, gerne hurtigst muligt, da jeg sætter den til salg rundt omkring, hvis jeg ikke kan sælge den her.

Ser nu, at indlægget er fra april 2007 og ved ikke, om det er aktuelt mere.

Venlig hilsen
Dorthe Christensen

Profil slettet

Profil slettet

23-11-2007 kl. 11:39

Nu står der jo også i Fiats foreskrifter at der IKKE kan eftermonteres fartpilot og hvis du sætter en uorginal del i kan den nemt sætte andre elektriske dele ud af funktion.
Dertil skal det siges at hvis jeg var dig rasmus ville jeg nok bare have prøvet et andet værksted, da naboen til Jørgen Laursen er service-værsted for fiat, så kunne de da have prøvet om de kunne lave den.
I øvrigt ved jeg heller ikke helt om den hjemmeside du har lavet er helt lovlig, dette er bare en lille oplysning så de ikke lige pludselig melder dig for et eller andet!

Profil slettet

Profil slettet

19-05-2012 kl. 12:41

Mon ikke bilen er købt, når tråden er 5 år gammel...

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

19-05-2012 kl. 22:12

C S skrev:
Mon ikke bilen er købt, når tråden er 5 år gammel...

Kan være både bil og kæreste er skiftet siden, men alligevel sejt at vide at der findes panda-suppe ;-))