Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
16-12-2020 kl. 20:37
K S
bruger siden
16-12-2020
skrev:
Det er ikke nogen hemmelighed at VAG generelt og især VW producerer biler af en meget tvilvsom kvalitet. Vi kender alle til de endeløse problemer med rust, bremser, topstykker, kamremme, DSG, olieforbrug etc. etc. etc. etc.
Spørgsmål:
Er dette et bevidst valg fra herrefolkets side for at tjene penge på de mange dyre reparationer et VW ejerskab altid medfører?
Jeg tror VW har fået løst problemerne nu.
Den anden K S har jo længe tordnet med advarsler mod VW med samme argumenter som dig, men siden han sidste år selv købte en VW Transporter campingvogn, så er kvaliteten blevet højnet hos VW, og alle hans kritiske indlæg er forsvundet igen.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
28-12-2020 kl. 12:18
K S
bruger siden
16-12-2020
skrev:
Det er ikke nogen hemmelighed at VAG generelt og især VW producerer biler af en meget tvilvsom kvalitet. Vi kender alle til de endeløse problemer med rust, bremser, topstykker, kamremme, DSG, olieforbrug etc. etc. etc. etc.
Spørgsmål:
Er dette et bevidst valg fra herrefolkets side for at tjene penge på de mange dyre reparationer et VW ejerskab altid medfører?
Går den i bukserne på dig hver gang du logger ind med en ny dato, og sviner VW til.
Hvis VAG bile var så dårlige, ville de ikke udgører 25% af den samlede bilpark i Danmark.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
29-12-2020 kl. 18:56
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
30-12-2020 kl. 10:08
Når man tænker på at der står VAG bag ca hver 4. bil der kører rundt i Danmark, kan det vel ikke undre at de også optræder mest hyppigt i de dårlige historier.
Jeg har selv haft 3 VW Golf. 1Volvo 264 (i USA) 1 Toyota Picnic og 1 Audi 100/A6.
Der har ikke været nævneværdige problemer med nogle af bilerne, bortset fra at Toyotaen brugte næsten lige så meget motorolie som benzin, (skulle påfyldes hver uge)
Jeg er ikke i tvivl om hvad der står på bagklappen næste gang.
Hilsen Lars
Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006
30-12-2020 kl. 13:04
bmw catch fire
bmw n54 engine problems
Find selv mange flere.
Godt nytår
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
30-12-2020 kl. 15:04
KS !
bruger siden
16-01-2006
skrev:
Et abnormt olieforbrug ville jeg nu nok betegne som et "nævneværdigt problem".
Volvo'en var lidt sjælden i DK med dens franske (Renault/Peugeot) motor.
Hvis du læser rigtigt så skrev jeg BORTSET fra at Toyotaen brugte olie.
Jeg var ikke klar over at det var en Citroen/Peugeot motor der lå i en Volvo 264 3,0 røkke sekser fra 1976. men den kørte suverent dog kun ca 5 km /l
Hilsen Lars
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
30-12-2020 kl. 16:35
KS !
bruger siden
16-01-2006
skrev:
Det var en før Citroën/Peugeot blev til PSA, så det var teknisk set et samarbejde mellem Renault, Peugeot og Volvo.
Men 6-benede motorer i den størrelse var ikke specielt nøjsomme i de årgange. Jeg havde dog en MB 280S fra 1977, der kunne snige sig op på et snit på 8km/l
Det var en dejlig bil trods økonomien.
Det beviser så bare at man ikke kan vide sig helt sikker på hvilket ophav ens bil har.
Jeg synes tit, og her tror jeg vi er enige, at der er alt for meget religion i debatten.
Alt for mange fordomme, og fordømmelse af bestemte bilejere.
I stedet for at glæde sig over når folk er glade for deres bil, og hjælpe så godt man kan, når andre spørger om gode råd.
Godt Nytår.
Lars
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
30-12-2020 kl. 21:23