Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

10-06-2019 kl. 13:46

Der er ingen elektroniske fejl der kanordnes ved at skifte sikringer. Sikringerne er sprunget fordi der er en eller flere fejl i dit elektriske system. Det og så hvad jeg tolker som et hjulleje og ikke et sideleje gør bilen uinteressant for de fleste, da en tilsvarende med et år til syn koster 6-7.000kr.

Sæt den til salg som den absolut billigste på markedet, så skal den nok være solgt inden d. 18.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

10-06-2019 kl. 16:07

Alexander Christensen

bruger siden
10-06-2019

skrev:
Jeg har lavet den kæmpe fejl at dumme mig, ved ikke at sætte min bil til salg i god tid. Den skal synes her den 18 juni - men jeg er studerende og har hverken råd eller brug for den bliver synet - så ville egentlig gerne have den solgt eller smidt til skrot.

Solgt er selvfølgelig første prioritet da det kan give mere? eller er det for sent og så bare smide den til skråt? evt en anden løsning?

Jeg er som i nok kan høre helt på bare bund og håbede lidt der var en med lidt ekspertise herinde til hjælpe.

Det er en peugeot 206 1,4 hdi 3 dørs - højre sidelege(staves) skal evt. skiftes, og nogle elektroniske fejl, men kan hvis ordnes ved at skifte sikring

Hvis den er indregistreret første gang inden d. 31/12-2005, så er det fint at det er en diesel, for så kan du blot skrotte den og endda få 5.000kr i skrotpræmie.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg