Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
J R
bruger siden
13-12-2013
25-09-2018 kl. 14:19
HVis du kan få service ordning med 30000 km og dækskifte samt opbevaring for 600 om året, så go for it.
Dækskifte med opbevaring koster vel 5-600x2= 1000-1200 om året.
Skal du så til service 1,5 gang af 3000= 4500.
Så koster det dig altså 7200-4500-1200= 1500 om året at tage den ordning.
Men så har du jo også en form for forsikring om der ikke bør opstå ekstra udgifter i din ejer periode. Så vil du bare trile forbi når der skal skiftes pære(ikke det sker så tit, jeg husker kun 1 pære over de sidste 5-7 år, og med 2 biler i husstanden og 4 i virksomheden) og andre småting.
Men har du kun tænkt dig at holde vognen i 3 år og 90.000 km, så ville jeg nok bare betale de 4 service der dukker op. Der skulle meget gerne ikke opstår reperationer på 90.000 km på en ny bil.
Dækskifte med opbevaring koster vel 5-600x2= 1000-1200 om året.
Skal du så til service 1,5 gang af 3000= 4500.
Så koster det dig altså 7200-4500-1200= 1500 om året at tage den ordning.
Men så har du jo også en form for forsikring om der ikke bør opstå ekstra udgifter i din ejer periode. Så vil du bare trile forbi når der skal skiftes pære(ikke det sker så tit, jeg husker kun 1 pære over de sidste 5-7 år, og med 2 biler i husstanden og 4 i virksomheden) og andre småting.
Men har du kun tænkt dig at holde vognen i 3 år og 90.000 km, så ville jeg nok bare betale de 4 service der dukker op. Der skulle meget gerne ikke opstår reperationer på 90.000 km på en ny bil.
J R
bruger siden
13-12-2013
26-09-2018 kl. 07:17
Tænker de fleste bilmærker har mobilitetsservice inklusiv i at du holder dit årlige service ved autoriseret service.
Så vil Falck vel være overflødig.
Igen en ny bil, bør ikke holdei vejkanten de første 8-10 år. Men man kan jo være uheldig.
Så vil Falck vel være overflødig.
Igen en ny bil, bør ikke holdei vejkanten de første 8-10 år. Men man kan jo være uheldig.