Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

25-03-2018 kl. 17:12

timepriserne er generelt højere på de store værksteder, når man taler om premiummærker.

En anden ting du skal være opmærksom på, er at startpriserne på de 2 biler du har kig på er lave, men det er megaskrabede udgaver der mangler udstyr som du for gratis med hos andre, feks. En fartpilot og andet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Peter Jørgensen

Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006

26-03-2018 kl. 11:24

martin wulff

bruger siden
25-02-2011

skrev:
Hej Jeg er ved at finde ny bil, og i den forbindelse har jeg overvejet en Mercedes B200d Eller muligvis en BMW 218d.

Spørgsmålet er så om servicepriser på disse biler generelt er højere end på andre biler - ford, VW, renault osv?

Undrer mig nemlig lidt over de forholdsvise "billige" pris på de 2 biler
Hej. Kan ikke udtale mig om BMW, men har lige hentet min MB E-klasse fra stort service; 4.490,- incl. nyt luft- og brændstoffilter. Det er så med 25% rabat fordi den er mere end 6 år gammel. Jeg mener at de har fast pris på service, så det er jo bare at spørge dem. Jeg har dog hørt om ejere af andre 'ikke-luxus' mærker der betaler mere end jeg.
PS: service udført hos MB i Ishøj.

Dette indlæg blev 27-03-2018 09:08 redigeret af dets forfatter.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

26-03-2018 kl. 13:22

HAr en C200 benziner 7G automatic.

SIdste service checkede jeg med flere authoriseret værksteder for et 40.000 km service

Mercedes AAL 4795 kr
Mercedes Hjørring, Thisted, Års og Viborg 4295 kr

Autogården Viborg, som også er authoriseret, gjorde det for 2795 med det hele.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

26-03-2018 kl. 17:32

Dyr bil er lig med dyre serviceomkostninger...

Det er en fordom på højde med Lyst hår er lig med lav IQ eller at en økologisk kylling er mere fedtfattig end en almindelig kylling

Det eneste der er videnskabelig dokumentation for er at kyllingerne indeholder ca den samme fedtprocent.

Der findes både kloge og dumme blondiner, ligesom der findes både kloge og dumme af alle andre hårfarver.

Prisen på service afhænger af mange ting, geografi- konkurance- nogle gange alder på bilen. men den har intet med bilen pris at gøre, så længe vi taler om almindelige familiebiler, og her hører de 2 ovennævnte også til.

Hilen Lars