Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

16-02-2018 kl. 19:27

Prøv at regne på hvad du skal betale for prøveplader, hver gang nogen vil prøve bilen, i forhold til din udgift til ejerafgift og forsikring.
Hvis du sætter prisen rigtigt på din bil og kan sælge den på et par uger eller tre, så behold pladerne på. Det er også attraktivt for køber at spare 1300 kr til plader, eller hvad taksten er for dem pt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

16-02-2018 kl. 19:47

Jeg ville personligt ikke gide besværet med at købe en privat bil uden plader, med mindre det var et projekt.
Bare det at køberen ikke kan prøve en tur, uden at have planlagt det flere dage i forvejen vil få de fleste købere til at kikke videre.

Alle muhllaerne som låner fætters prøveskilte og byder 50% under prisen skal du nok høre fra alligevel.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

17-02-2018 kl. 08:26

Sæt den på gulogratis. Er den export egnet, så får du3-5 opkald indenfor det første døgn.

De underbyder dig gerne, og du kan som regel også spille dem lidt ud imod hinanden.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

17-02-2018 kl. 22:40

Umiddelbart så tror jeg markedet for privat solgte biler i 300.000 kr klassen er meget lille.

De fleste der kigger bil til 300K kører ned til en forhandler for at få byttet deres egen til 120.000. Og så får de den nye finansieret hos forhandleren.

JEg tvivler på du er intereiesseret i at tage en gammel traver i bytte ej heller finansiere deres køb af din.

Den kan klart gå til export. og du vil nok få mest den vej. Sæt den på gul og gratis, det koster nul, og så har du svaret om det spiller.