Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

13-11-2017 kl. 23:08

Nu rabler det altså for dig.

Stiller åndsvagt spørgsmål, for at svare det med din anden prfil, og så gu hjælpeme svare dig selv med første profil............tag dig lige sammen, det er da til at springe i havet over!

Så brug da i det mindste en af dine 7 andre alias'er

Dette indlæg blev 14-11-2017 09:50 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

Aleksander I

Aleksander I
bruger siden
29-03-2015

02-12-2017 kl. 00:44

Hvornår sender de din episode på luksusfælden? Bare lige til orientering.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

02-12-2017 kl. 10:11

Hvis jeg var bankmand ville jeg heller ikke låne 200.000 kr ud til en person, der ikke har lært, at skrive sit egetnavn med stort

Undskyld mine fordomme, men dette fenomen forekommer hyppigst hos folk med lave indkomster.

Hilsen Lars

Jacob Larsen

Jacob Larsen
bruger siden
20-05-2017

02-12-2017 kl. 14:40

Lars Christensen

bruger siden
07-08-2007

skrev:
Hvis jeg var bankmand ville jeg heller ikke låne 200.000 kr ud til en person, der ikke har lært, at skrive sit egetnavn med stort

Undskyld mine fordomme, men dette fenomen forekommer hyppigst hos folk med lave indkomster.

Hilsen Lars

Er der virkelig nogen grund til at trække trådstarters spørgsmål ned på dette niveau?
Du kan jo ikke engang selv finde ud af at stave til fænomen.

Ja, trådstarter er nødt til at anerkende, at han tilsyneladende ikke har økonomi til at låne 200.000 kr. Men det er sgu for dumt at komme med svar ud fra perfide forestillinger om sammenhæng mellem indkomst, og om en bruger har skrevet sit brugernavn med stort.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

02-12-2017 kl. 17:15

Jacob Larsen

bruger siden
20-05-2017

skrev:
Er der virkelig nogen grund til at trække trådstarters spørgsmål ned på dette niveau?
Du kan jo ikke engang selv finde ud af at stave til fænomen.

Ja, trådstarter er nødt til at anerkende, at han tilsyneladende ikke har økonomi til at låne 200.000 kr. Men det er sgu for dumt at komme med svar ud fra perfide forestillinger om sammenhæng mellem indkomst, og om en bruger har skrevet sit brugernavn med stort.

Nogen bliver vist hurtigt sur.

Jeg undskyldte for mine fordomme, det er vist mere end mange andre herinde gør.

Desuden mener jeg, at hvis man har fået nej i flere banker plud diverse forhandlere, så er Bilbasens forum nok ikke det rette sted at spørge om økonomi.

Men Uha, jeg kan da tage fejl.

Hilsen Lars

Jacob Larsen

Jacob Larsen
bruger siden
20-05-2017

03-12-2017 kl. 06:51

Lars Christensen

bruger siden
07-08-2007

skrev:
Nogen bliver vist hurtigt sur.

Jeg undskyldte for mine fordomme, det er vist mere end mange andre herinde gør.

Desuden mener jeg, at hvis man har fået nej i flere banker plud diverse forhandlere, så er Bilbasens forum nok ikke det rette sted at spørge om økonomi.

Men Uha, jeg kan da tage fejl.

Hilsen Lars

Men et forudgående undskyld giver dig vel ikke carte blanche til efterfølgende at skrive (undskyld mig...) en omgang vrøvl?

Enig i sidste halvdel af dit nye indlæg så lad os bare lukke den der.
God søndag

Att Nissan: den pgl Lars og den originale KS skriver da normalt brugbare indlæg? Hvis du ønsker at gå på troldejagt, skal du da i højere grad kigge efter brugere, som kun kan skrive ligegyldige oneliners og kalder andre brugere for trolls, når de bliver mødt af modargumenter.