Bilbasen Forum
Indlæg slettet
J R
bruger siden
13-12-2013
13-11-2017 kl. 23:08
Stiller åndsvagt spørgsmål, for at svare det med din anden prfil, og så gu hjælpeme svare dig selv med første profil............tag dig lige sammen, det er da til at springe i havet over!
Så brug da i det mindste en af dine 7 andre alias'er
Dette indlæg blev 14-11-2017 09:50 redigeret af dets forfatter.
H P
bruger siden
06-01-2004
Aleksander I
bruger siden
29-03-2015
02-12-2017 kl. 00:44
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
02-12-2017 kl. 10:11
Undskyld mine fordomme, men dette fenomen forekommer hyppigst hos folk med lave indkomster.
Hilsen Lars
Jacob Larsen
bruger siden
20-05-2017
02-12-2017 kl. 14:40
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
skrev:
Hvis jeg var bankmand ville jeg heller ikke låne 200.000 kr ud til en person, der ikke har lært, at skrive sit egetnavn med stort
Undskyld mine fordomme, men dette fenomen forekommer hyppigst hos folk med lave indkomster.
Hilsen Lars
Er der virkelig nogen grund til at trække trådstarters spørgsmål ned på dette niveau?
Du kan jo ikke engang selv finde ud af at stave til fænomen.
Ja, trådstarter er nødt til at anerkende, at han tilsyneladende ikke har økonomi til at låne 200.000 kr. Men det er sgu for dumt at komme med svar ud fra perfide forestillinger om sammenhæng mellem indkomst, og om en bruger har skrevet sit brugernavn med stort.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
02-12-2017 kl. 17:15
Jacob Larsen
bruger siden
20-05-2017
skrev:
Er der virkelig nogen grund til at trække trådstarters spørgsmål ned på dette niveau?
Du kan jo ikke engang selv finde ud af at stave til fænomen.
Ja, trådstarter er nødt til at anerkende, at han tilsyneladende ikke har økonomi til at låne 200.000 kr. Men det er sgu for dumt at komme med svar ud fra perfide forestillinger om sammenhæng mellem indkomst, og om en bruger har skrevet sit brugernavn med stort.
Nogen bliver vist hurtigt sur.
Jeg undskyldte for mine fordomme, det er vist mere end mange andre herinde gør.
Desuden mener jeg, at hvis man har fået nej i flere banker plud diverse forhandlere, så er Bilbasens forum nok ikke det rette sted at spørge om økonomi.
Men Uha, jeg kan da tage fejl.
Hilsen Lars
Jacob Larsen
bruger siden
20-05-2017
03-12-2017 kl. 06:51
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
skrev:
Nogen bliver vist hurtigt sur.
Jeg undskyldte for mine fordomme, det er vist mere end mange andre herinde gør.
Desuden mener jeg, at hvis man har fået nej i flere banker plud diverse forhandlere, så er Bilbasens forum nok ikke det rette sted at spørge om økonomi.
Men Uha, jeg kan da tage fejl.
Hilsen Lars
Men et forudgående undskyld giver dig vel ikke carte blanche til efterfølgende at skrive (undskyld mig...) en omgang vrøvl?
Enig i sidste halvdel af dit nye indlæg så lad os bare lukke den der.
God søndag
Att Nissan: den pgl Lars og den originale KS skriver da normalt brugbare indlæg? Hvis du ønsker at gå på troldejagt, skal du da i højere grad kigge efter brugere, som kun kan skrive ligegyldige oneliners og kalder andre brugere for trolls, når de bliver mødt af modargumenter.