Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-10-2017 kl. 13:28

Hmm køb aldrig Koreaner ! Lad dette være en lærestreg. Men få fat i fdm eller en advokat.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

02-10-2017 kl. 14:07

Jeg vil vædde på at du ikke har overholdt service på et autoiseret værksted.

Og ligeledes, hvis kileremmen ikke er skiftet, som intervallerne foreskriver, og den er skyld i at vandpumpen,og måske toppakning, er gået så kan det sagtens passe at garantien ikke dækker.

Bevisførelsen for korrekt service ligger hos dig, i tilfælde at du har valgt et alternativt værksted.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

02-10-2017 kl. 15:14

Interessant emne.. Lad os endelig høre udfaldet.....

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

02-10-2017 kl. 16:01

G T

bruger siden
26-08-2008

skrev:
Hej Henrik. Jo jeg har overholdt alle service på et autoiseret værksted og fået alle mine stempler ellers ved jeg at min 5 års garanti ikke dækker hvis uheldet er ude jeg har fået lavet mine service der jeg har købt bilen fra ny af.

Så kan jeg altså ikke se hvordan de kan undslå sig den reperation.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-10-2017 kl. 16:15

Haha jaa der er jo noget med at de koreaner tosser giver 5-7års garanti, vel at bemærke alt skal gå efter bogen. ikke en eneste overskridelse ved km stand når det drejer sig om service. Helt ærligt......har talt med min store Ford forhandler, de skal også have hyundai ind og sælge. De er ikke meget for det. der er da så mange andre bedre biler på den lange bane.....køb let brugt eller andet, bare ikke det lort for at sige det mildt.

Værkføren hos ford nævnte at sikkerheden kunne spille en rolle på koreaner. En sørgelig historie om en ung mand der blevt dræbt i en Hyundai pga rat stamme ikke gjorde som de tyske.........Hovsa glemte at deres bremser fader gang på gang.

Dette indlæg blev 02-10-2017 16:15 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

02-10-2017 kl. 16:29

Ihvertfald godt du indser at du ikke skal have koreaner næste gang.
Der er jo en grund til at de er billigere end andre mere moderne biler.

Nu har dit værksted jo ikke endelig afgjort om det bare er en kilerem og en
toppakning, det er jo let at skifte for dem, eller hele motoren som har taget skade.

Hvis de ikke rører så ud af flækken med at betale det, så gå til Ekstra-bladet eller BT
eller andre medier, så Hyndai firmaet bliver hængt ud på forsiden, så får du helt sikkert
lavet din bil i løbet af 4-5 dage ;.)

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

02-10-2017 kl. 21:14

Jeg kan da godt forstå Hyundai ikke vil betale,når du er så dum at køre 400 m efter alle lamper lyser,det er jo ikke deres problem at du ikke straks holder ind til siden,og stopper motoren for at begrænse skaden.
En havareret bil kan da altid stilles i vejsiden,din undskyldning for at køre videre,har ingen gang på jorden.

Profil slettet

Profil slettet

02-10-2017 kl. 21:38

Ved sgu heller ikke om jeg ville stoppe og parkere bilen på en landevej når der ingen rabat er i nogle af siderne og der kommer store busser og lastbiler.

Det kunne skabe nogle farlige og dødelige situationer.