Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T i
bruger siden
17-06-2006
02-09-2017 kl. 00:19
Vil da også mene at 4k kontant og en vare til omkring 4k (undervognsbehandlingen) lyder meget fair i mine ører....
Men du kunne vel også få et godt tilbud på hjulene, hvis du evt. kunne få dem for 4-5k var det vel heller ikke så ringe...
Men du kunne vel også få et godt tilbud på hjulene, hvis du evt. kunne få dem for 4-5k var det vel heller ikke så ringe...
Profil slettet
02-09-2017 kl. 08:51
Hej Bo,
Kan du leve med de manglende el klap spejle eller ikke ?
Altså bor du på Nørrebro og får ødelagt spejlene hver anden uge kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.
Synes dog at forhandleren er fair med hans tildbud, dog er Fords salgskontorer jo ikke de mest travle for tiden, så han burde havde dobbeltchecket det og Ford har jo problemer nok med deres powerskift gearkasser, så endnu en dårlig sag er ikke godt.
Om manglen er lille eller stor afhænger vist på hvordan man ser det, hvis det var en anden farve, kan de stadig diskuteres om er lille eller stor.
Synes det lyder helt i hampen at det skulle koste 20.000 kr at eftermontere.
Så alle dem som har en Ford med el klap spejle og får dem ødelagt kan se frem
til nogle ret så dyre udgifter hvis de bliver ødelagt.
Det er jo ikke raketvidenskab at lave el klapspejle.
Altså bor du på Nørrebro og får ødelagt spejlene hver anden uge kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.
Synes dog at forhandleren er fair med hans tildbud, dog er Fords salgskontorer jo ikke de mest travle for tiden, så han burde havde dobbeltchecket det og Ford har jo problemer nok med deres powerskift gearkasser, så endnu en dårlig sag er ikke godt.
Om manglen er lille eller stor afhænger vist på hvordan man ser det, hvis det var en anden farve, kan de stadig diskuteres om er lille eller stor.
J R
bruger siden
13-12-2013
03-09-2017 kl. 10:56
Lars Christiansen
bruger siden
31-03-2017
skrev:
Hej Bo,
Kunne du ikke lige uddybe den der med Powershift problemerne.........
Jeg synes ikke det er specielt fokus på det problem. Man hører tit om DSG, men aldrig om Powershift????? eller har jeg bare selectiv hørelse?
Profil slettet
03-09-2017 kl. 19:55
J R
bruger siden
13-12-2013
skrev:
Kunne du ikke lige uddybe den der med Powershift problemerne.........
Jeg synes ikke det er specielt fokus på det problem. Man hører tit om DSG, men aldrig om Powershift????? eller har jeg bare selectiv hørelse?
Hej.
Det er da velkendt - du kan google det selv eller bare søg her på forum
http://www.bilbasen.dk/forum/hjaelp-til-bilvalg/powershift-holder-det-endnu-overvejer-ford-mondeo-scti-20/30322#post225289
Eller google:
http://www.caradvice.com.au/546286/ford-powershift-transmission-issues-are-you-affected-what-steps-should-you-take/