Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
17-03-2017 kl. 10:13
Dejligt at se Renault endelig kan få lidt medvind efter skandalerne med forurening
og blakket ry igennem tiden.
Selvom det er biler fra 2006-2009, altså modeller med optil 11 år på bagen.
og blakket ry igennem tiden.
Selvom det er biler fra 2006-2009, altså modeller med optil 11 år på bagen.
Profil slettet
18-03-2017 kl. 12:42
Utroligt at denne K S kan blive ved med at tage alle de tæsk fra seriøse brugere her på bilbasen, men han må kunne lide det eller ikke har andet at lave.
J R
bruger siden
13-12-2013
18-03-2017 kl. 21:38
Hej.
Jeg tror måske man skal se lidt på kundesammensætningen på de forskellige biler.
Eks. så er
Toyota folket nok lidt forsigtige anlagt, og bilen kommer til alle service.
Passat er folk hvor det går lidt hurtigere, og tit firmabiler, som nok ikke bliver behandlet pænest, om den lige kommer til service til tiden , eller 5000 km senere er så så. (nogen gør, de fleste ikke)
Kia/Hyundai nok mest for at få en "billig" kørsel i forhold til japanske og tyske konkurrenter. og bliver nok heller vedligeholdt over normalen.
Opel er ved at vende billedet lidt, har i mange år været gamme hat, men nu solgt til PSA.
Citroen lille, mest billige biler, som nok ikke får alveerden attention.
Citroen stor, nok mest excentrikere, der vil have noget andre ikke har. Og som måske også giver den lidt mere attention.
Skoda Lidt WAG's toyote mærke. Forsigtige og økonomiske ejere.
Seat Tidligere yngre sælgeres favorit racer, som blev banket sønder og sammen.
Volvo, lidt ligesom Toyota, men leveres også med større motorer og væsentlig dyrere.
etc
Og det kunne godt have lidt at gøre med hvordan en bil ser ud efter 8-11 år.
Jeg tror måske man skal se lidt på kundesammensætningen på de forskellige biler.
Eks. så er
Toyota folket nok lidt forsigtige anlagt, og bilen kommer til alle service.
Passat er folk hvor det går lidt hurtigere, og tit firmabiler, som nok ikke bliver behandlet pænest, om den lige kommer til service til tiden , eller 5000 km senere er så så. (nogen gør, de fleste ikke)
Kia/Hyundai nok mest for at få en "billig" kørsel i forhold til japanske og tyske konkurrenter. og bliver nok heller vedligeholdt over normalen.
Opel er ved at vende billedet lidt, har i mange år været gamme hat, men nu solgt til PSA.
Citroen lille, mest billige biler, som nok ikke får alveerden attention.
Citroen stor, nok mest excentrikere, der vil have noget andre ikke har. Og som måske også giver den lidt mere attention.
Skoda Lidt WAG's toyote mærke. Forsigtige og økonomiske ejere.
Seat Tidligere yngre sælgeres favorit racer, som blev banket sønder og sammen.
Volvo, lidt ligesom Toyota, men leveres også med større motorer og væsentlig dyrere.
etc
Og det kunne godt have lidt at gøre med hvordan en bil ser ud efter 8-11 år.
Dette indlæg blev 18-03-2017 21:38 redigeret af dets forfatter.