Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
30-01-2017 kl. 00:10
Ja den er svær at regne ud.....når man ikke kender forhold omkring økonomi eller brugs vaner af køretøjerne......Jeg ville egentligt sige man skulle skaffe sig af med den ældste og dermed dyreste i total økonomien. Om i vil kunne sælge Picassoen og indfri restgæld aner jeg ikke.......men den er et dårligt kort for en svag økonomi hvad angår alder rep årlig afgift osv.
Lige meget hvad vil jeg tilråde i løser det på en måde så i slipper ud af den dyreste post uanset hvad.....C4 må sættes til salg....I må forvente bud under det i selv tror i kan få for den, men på den anden side er i så sikre på at komme af med den. Sælg den til en der mener det alvorligt ang det at ville have bilem uanset prisen...
Man kan sige meget om jeres " ulykkelige" situation.....men et er sikkert....forkøb jer aldrig !! Sælg inden det foralvor koster jer mange penge..
Lige meget hvad vil jeg tilråde i løser det på en måde så i slipper ud af den dyreste post uanset hvad.....C4 må sættes til salg....I må forvente bud under det i selv tror i kan få for den, men på den anden side er i så sikre på at komme af med den. Sælg den til en der mener det alvorligt ang det at ville have bilem uanset prisen...
Man kan sige meget om jeres " ulykkelige" situation.....men et er sikkert....forkøb jer aldrig !! Sælg inden det foralvor koster jer mange penge..