Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004
09-09-2016 kl. 14:22
Vær du glad for at du har fået bilen igen,og glem så hurtigst mulig at du har dummet dig,ved at lade ham køre med bilen uden at stå med pengene i hånden.
Profil slettet
09-09-2016 kl. 17:31
Jeg er helt enig med Kurt T.
Du har lavet en KÆMPE KÆMPE BOMMERT ved at udlevere din bil uden at få kontanter i hånden, en banknoteret check eller på anden måde en sikker overførsel inden køber kører afsted ud af din indkørsel.
At man kommer ud for at handle bil med en smartphone der "pludselig er løbet tør for strøm" siger jo lidt om hans intentioner fra starten af.
Hvis du har bilen stående i indkørslen er du mere end almindelig heldig. I 99 ud af 100 gange ville den være på vej til Polen.
Du har lavet en KÆMPE KÆMPE BOMMERT ved at udlevere din bil uden at få kontanter i hånden, en banknoteret check eller på anden måde en sikker overførsel inden køber kører afsted ud af din indkørsel.
At man kommer ud for at handle bil med en smartphone der "pludselig er løbet tør for strøm" siger jo lidt om hans intentioner fra starten af.
Hvis du har bilen stående i indkørslen er du mere end almindelig heldig. I 99 ud af 100 gange ville den være på vej til Polen.
Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004
09-09-2016 kl. 21:10
Billal Allami
bruger siden
12-12-2007
skrev:
Jeg er stadig lidt gammeldags, og tror på at vi lever i en fredelige verden, og med hans underskrift og oplysninger kan man ikke gå helt galt på den.
Men jeg har loven med mig, det kan være det tager noget tid, men jeg vinder sagen det er jeg helt sikker på.
Og jeg har ham og vores aftale på overvågning så der er ikke noget at komme efter.
Hvorfor spørger du om andres mening,når du er så sikker i din sag ?