Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
28-02-2016 kl. 18:45
Hvad har det nøglefri systems svagheder at gøre med hvor SD kortet til R-Link systemet sidder?
Den bedste måde at bekæmpe en troll er iøvrigt at undlade at svare endsige anerkende at vedkommende overhovedet eksisterer..
Til trådstarter: Jeg har downloaded brugermanual til både Kadjar og R-Link 2, og har simpelthen ikke kunnet gennemskue hvor SD kortet sidder i sådan én. Du må nok forbi Renault og spørge?
Edit: Har gravet lidt mere, og der er noget der kunne tyde på at Kadjar simpelthen ikke er udstyret med en SD kortlæser.
Den bedste måde at bekæmpe en troll er iøvrigt at undlade at svare endsige anerkende at vedkommende overhovedet eksisterer..
Til trådstarter: Jeg har downloaded brugermanual til både Kadjar og R-Link 2, og har simpelthen ikke kunnet gennemskue hvor SD kortet sidder i sådan én. Du må nok forbi Renault og spørge?
Edit: Har gravet lidt mere, og der er noget der kunne tyde på at Kadjar simpelthen ikke er udstyret med en SD kortlæser.
Dette indlæg blev 28-02-2016 19:25 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
28-02-2016 kl. 20:23
Nu venter jeg tålmodigt på min leasede Kadjar og tænker hvad fuck gør jeg hvis min bliver nip-nappet af nogle af de røvekarle, er det forsikringen? og hvad med mine 10k jeg har smidt i engangsydelse?
Og mange gange undskyld for off-topic
Og mange gange undskyld for off-topic