Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

11-01-2016 kl. 16:33

Jeg ville kigge på hyundai I20 lidt større bil med god garanti til næsten samme pris som UP/Aygo i skrabet/kedelig version.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kristian K.

Kristian K.
bruger siden
11-04-2011

11-01-2016 kl. 21:55

Hvis jeg udelukkende forholder mig til de 2 kandidater, som du selv nævner, ville jeg med statsgaranti vælge UP! fremfor Aygo.

Førstnævnte kører langt langt bedre. Jeg vil påstå, at en prøvefkørsel alene imellem disse 2 biler også vil få DIG til at vælge UP!,

Hyundai I10 og Opel Karl er efter min mening også gode bud - og langt bedre biler end Toyota Aygo.

Designmæssigt kan kun du sige, hvad du synes er fedt at se på - det er selvfølgelig også et parameter og her kan du næppe bruge hvad jeg eller andre brugere synes om det ene eller andet design til ret meget-)

Held og lykke med bilkøbet-)

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

08-03-2016 kl. 13:27

Olga Jensen

bruger siden
10-08-2009

skrev:
Vi har også tænk os at købe en Citroen C1 der er 10 år gammel. Men har læst mange negative anmeldelser: ryster , larmer på motovejen, utæt i bagagerummet. Hvad er jeres oplevelse med den? Tak

På det værksted jeg bruger (Automester) spurgte jeg om C1/107/Aygo fordi min datter skal købe bil, de sagde at de havde flere kunder som de kun så til service ellers var der aldrig noget med de modeller.