Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

07-09-2015 kl. 22:24

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Det er en høj pris for en 9 år gammel bil, der har kørt, hvad der svarer til 6 gange rundt om Jorden. Forvent mange reparationer og udskiftninger af sliddele.

Motoren er - pænt sagt - ikke voldsomt spændende - mere støj end ydelse.

Bilen er teknisk identisk med VW Golf, Seat Leon og Skoda Octavia - så forvent ikke højere kvalitet end disse.

Fordomme og personlige holdninger.
Bemærk at KS har altid haft et horn i siden på Audi, og af en eller anden grund ikke kan lade andre syntes godt om biler fra VAG Koncernen (VW, Skoda, Seat, Audi, Porsche, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Ducati og sikkert flere).

Den er sikker hver gang nogen vover at sige noget godt om eksempelvis Audi, så er han der som en flue om nylagt lort, med sine fordomme og evige beskyldninger af andre brugere om at de har fordomme, som han kræver dokumentation for, han behøver aldrig selv komme med dokumentation.

Der bliver forventet af alle andre på forummet at de bare hører efter hvad den stortalende mester har at sige, uden at stille spørgsmål.

Men tilbage til topic, kan du ikke finde een der måske ikke er kommet helt så langt på turen til månen, hvis du gerne vil have en Audi, så skal du selvfølgelig også have een, men det må være muligt at finde en med lavere km tal.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

08-09-2015 kl. 13:37

Hvis du kan få den til ca 70000 vil jeg mene det er ok køb, specielt når der er helt ny gearkasse/kobling, det koster vel ca 30000 alene for den udskiftning.

Dette indlæg blev 08-09-2015 13:37 redigeret af dets forfatter.

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

13-09-2015 kl. 11:45

Det er vel en ok pris for sådan en, motoren er vel den gamle model de har kørt med i mange år, vi har bekendte der har audi a4 med den motor, den er meget sløv efter min mening, check for rust i forskærme og skærmkanter.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

15-10-2015 kl. 09:55

julie Wøbbe

bruger siden
17-08-2015

skrev:
Heej

Jeg går og leder efter en bil.. jeg kunne rigtig godt tænkte min en audi og har fundet denne her http://www.bilpriser.dk/car.do?enrolltype=0&kmmin=0&model=A3&pricemax=100000&yearmax=2015&kmmax=100000000&zipcode=4700&fueltype=Benzin&type=1&pricemin=0&distance=0&sortdirection=-1&niveau=-1&page=1&bodytype=Alle&yearmin=2005&carid=1630909&make=Audi

er det en farir nok pris? eller hvordan? :)

Hvis du kigger her på BB, vil du finde flere Audi A3 1,6 SB til omkring den pris, de har bare alle kørt væsentlig mindre.
Så kig dig godt omkring inden du køver.

Jeg vil give K S ret i at det er samme teknik som i Golf, Oktavia og Leon. Dog er det en anden undervogn end de 2 sidstnævnte, og motoren er trimmet anderledes.
Følelsen i kabinen er dog mere lækker, men det er selvfølgelig smag og behag.

1,6 med 102 hk er ingen racerbil, men den klarer opgaven i hverdagen, og skulle den stå af på et tidspunkt, kan man få en huggermotor til få penge.(netop fordi den bruges i flere modeller)

Hvis det er en A3 du gerne vil have, så kig dig omkring, og prøv nogle stykker inden du handler.

Hilsen Lars

Brian ottosson

Brian ottosson
bruger siden
02-02-2006

15-10-2015 kl. 22:49

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a3/14-tfsi-ambition-sb/2646624

Denne ville være et langt bedre køb:

Godt nok en tand dyrere, 100000 kunne være et godt bud.

Årgang 2008 istedet for 2006.

Markant færre kilometer.

Bedre benzinøkonomi/ lavere afgift.

Men vigtigst af alt der er KÆMPE forskel på de to motorer.

Prøv en 1,4 tsi og jeg vil love dig, du ALDRIG NOGENSINDE vil overveje en 1,6 igen.

Dette indlæg blev 15-10-2015 23:01 redigeret af dets forfatter.