Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

20-07-2015 kl. 17:01

Hvis du vil beholde bilen mere end 7-8 år så få den undervongsbehandlet, ellers så lad være. Forhandleren giver dig ikke mere for den når du bytter til en ny.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

20-07-2015 kl. 18:25

K K

bruger siden
31-07-2011

skrev:
Hej

Jeg har køb en Nissan Qashqai Tekna fra 9/2014. Det er en demo bil og den har kørt en 10.000 KM.

Ville I få en sådan bil undervognsbehandlet? En Nissan Qashqai burde jo have fået noget fra fabrikken.

En kammerat som er har godt styr på biler, ville vente med at få den undervognsbehandlet om nogle år. Da han købte hans nye Volvo V40, løb der tectyl ned af undervogenen, med andre ord, Volvo havde behandlet den særdels fint.

Men nu er det selvfølgelig en Japaner jeg har købt. Så måske jeg lige skal se undervognen engang mere ved levering, og så tage en beslutning.

Ville I gøre det nu eller vente? Tænkder det skal være Dinitrol hvis det er.

Mvh

Kristian

Up to you.....Men er ikke en ren Japaner du har erhveret dig......50% fransk ;-)

Profil slettet

Profil slettet

20-07-2015 kl. 20:39

T Nielsen

bruger siden
03-12-2009

skrev:
Up to you.....Men er ikke en ren Japaner du har erhveret dig......50% fransk ;-)

Dear Mr. Nielsen.

I am very honored to inform you, that your quoted comment have been named most ignorant comment ever, and that Bonkers Boris's Broadcasting Company will soon contact you to get an exclusive interview, where you can get a chance to explain why a Nissan Qashqai is 50 per cent French.....Oh, of course you refer to the fact that Nissan and Renault actually "own" each other via a cross shareholding agreement.
What you possible fail to realize is that the German company Daimler, Chinese DongFeng and Russian Avtovaz is in on the partnership. This of course does not make a British assembled automobile less Japanese
No worries, I realize that someone of your stature don't mean no harm when you put your dwindling brain capacity on display.

Apologies for the foreign language, but my hometown currently host the worlds 3rd largest sporting event and quite a number of people in town doesn't understand a civilised language.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

21-07-2015 kl. 21:52

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
- bygget i England, med dele fra det meste af Verden ;-)

Nej dele er fra japan og frankrig....motorer luft dyser klima osv...

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

21-07-2015 kl. 21:54

Niels Brinch

bruger siden
31-12-2014

skrev:
Dear Mr. Nielsen.

I am very honored to inform you, that your quoted comment have been named most ignorant comment ever, and that Bonkers Boris's Broadcasting Company will soon contact you to get an exclusive interview, where you can get a chance to explain why a Nissan Qashqai is 50 per cent French.....Oh, of course you refer to the fact that Nissan and Renault actually "own" each other via a cross shareholding agreement.
What you possible fail to realize is that the German company Daimler, Chinese DongFeng and Russian Avtovaz is in on the partnership. This of course does not make a British assembled automobile less Japanese
No worries, I realize that someone of your stature don't mean no harm when you put your dwindling brain capacity on display.

Apologies for the foreign language, but my hometown currently host the worlds 3rd largest sporting event and quite a number of people in town doesn't understand a civilised language.

Du er da vist blød i hovedet...kom igen når du ved noget faktuelt om automobil branchen.....og hvor og hvem der laver dele til om talte vogne......

Profil slettet

Profil slettet

22-07-2015 kl. 12:59

T Nielsen

bruger siden
03-12-2009

skrev:
Du er da vist blød i hovedet...kom igen når du ved noget faktuelt om automobil branchen.....og hvor og hvem der laver dele til om talte vogne......

Ved du eventuelt om Nissan og Renault laver fordelingen på vægt eller antale dele??
Det kræver alligevel en smule administration at sørge for at fordelingen er på præcis 50/50.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-07-2015 kl. 17:07

Niels Brinch

bruger siden
31-12-2014

skrev:
Ved du eventuelt om Nissan og Renault laver fordelingen på vægt eller antale dele??
Det kræver alligevel en smule administration at sørge for at fordelingen er på præcis 50/50.

Ja det gør jeg da, men med din inkompetance på området er det jo lidt ligegyldigt.

Spis dine piller og kom videre i din måske udvikling af kompetancer selvom det kan se tvivlsomt ud ;-)

Profil slettet

Profil slettet

22-07-2015 kl. 20:26

T Nielsen

bruger siden
03-12-2009

skrev:
Ja det gør jeg da, men med din inkompetance på området er det jo lidt ligegyldigt.

Spis dine piller og kom videre i din måske udvikling af kompetancer selvom det kan se tvivlsomt ud ;-)

Hvorfor er det at alle spiller det psykiske kort, når debatten løber ud i sandet for dem?
Jeg bliver faktisk meget mere irriterende, jo mere af min medicin jeg tager, hvis du havde dummet dig for et par uger siden, hvor jeg var på halv dosis, var det ikke sikkert jeg havde kreativiteten til at være så irriterende, så havde du også været fri for at prøve at stave til kompet(e!!!)nce, men sket er sket.

Men een god ting kom der da ud af det, Hr. Nielsen, det viser sig at til trods for din inkompent(e!!!)nce, så kan det lade sig gøre for dig at skrive et indlæg uden at fylde det helt op med kommaer

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

23-07-2015 kl. 11:01

Jeg spørger mig selv: Findes der en dansk forum for bilsnak, som kører lidt mere fornuftigt end det herinde??

Jeg bliver simpelthen så træt af det.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-07-2015 kl. 13:36

Come on K S....Der ligger det bagved du ikke bryder dig om jeg nævner at den er halvt fransk da disse biler ofte er udskældte....ikke desto mindre er det en fransk Japaner.....intet ondt i dette, vi ser blot på fordele og ulemper. Motorerne er der intet ivejen med, det kritiske ligger i Ac/klima delen bl.a som har været en pesstilens for en del kunder allerede i DK..

Du må stå ved dit ophav ;-) og hode op med at fluekneppe på de mindste detaljer. I Autobranchen kalder man biler ofte med anden motor end mærket foreskriver 50/50.

At der så bliver lavet dele i eks kina og østen er noget møg og ikke tilgavn for forbrugeren.

Som eks Den nye Verso fra Toyota som har Bmw diesel, som er til gavn for forbrugeren som sikkert Renault motoren er det.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-07-2015 kl. 13:38

K K

bruger siden
31-07-2011

skrev:
Tror ikke jeg gør det så. Og man kan jo altid give den en omgang senere hvis den trænger.

Du kan vente til næste år og gerne i maj måned og giv den så Dinitrol som er det bedste på markedet pt..

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

08-08-2015 kl. 17:24

K S

bruger siden
24-07-2015

skrev:
Renault trolden har knald i låget....

Jaa begynder at se hvordan pillerne virker på ham ;-)