Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

26-10-2015 kl. 09:46

Line Hansen

bruger siden
15-06-2015

skrev:
Hej.
Jeg ville bare høre om der er andre herinde, der er kommet i klemme hos Autohuset Valby? Jeg har fire forholdsvis nye dæk og fælge liggende til opbevaring hos dem. Og de har haft lukket nu i ret lang tid, jeg kan ikke få fat på ejerne, og har også talt med både forbrugerombudsmanden og politiet, men ingen kan hjælpe. Firmaet er så vidt jeg kan se ikke gået konkurs, og derfor er der ingen kurator at kontakte. Det er en vildt frustrerende situation og derfor skriver jeg her for at høre om der er nogen der ved noget, eller er i samme situation.
mvh Line

Jeg har fundet ud af, at Autohuset er gået konkurs - http://www.konkurser.dk/konkurs/?id=60557
Jeg har i dag skrevet til advokaten.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-10-2015 kl. 09:50

Evan Shymko

bruger siden
07-07-2015

skrev:
Hej Line

Jeg sidder i samme situation, men jeg er ikke nået så langt som dig. Jeg har først lige opdaget at de er lukket, og har/havde også 4 perfekte gode vinterdæk liggende hos dem.

Hej Evan
Autohuset er åbenbart under konkurs
http://www.konkurser.dk/konkurs/?id=60557
Men jeg vil da prøve at køre forbi, som Sten har forslået - har ellers været mange gange forbi uden held.
mvh
Katja

Profil slettet

Profil slettet

26-10-2015 kl. 09:51

Sten W.

bruger siden
04-08-2015

skrev:
Hej Line og Evan !

Har været i samme situation; men har nu fået dæk og fælge tilbage. Prøv at kør forbi autohuset, det genåbner tilsyneladende med samme ejer.

Held og lykke

Hej Sten
Positivt nyt, så vil jeg også prøve, selvom jeg har været forbi mere end en gang siden jeg forsøgte at få dem udleveret først gang i marts i år.
mvh
Katja

Profil slettet

Profil slettet

28-10-2015 kl. 13:22

Hej alle jer, der stadig har fælge stående hos Autohuset.

Kør forbi, jeg lykkedes med at få mine i går. Kom tilfældigt forbi og så der var åbent, stoppede og gik ind. Alt ok, fælgende ventede på mig, behørigt registreret som mine.

mvh
Katja