Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
27-04-2015 kl. 22:05
Hvis de skal sætte dakkene på fælgene så er det meget normalt nogle steder, men hvis de blot skal butte hjul om, så er det langt over prisen.
Hilsen Lars
Hilsen Lars
Profil slettet
28-04-2015 kl. 19:38
Dæk koster mellem kr. 1000-2000 at få skiftet afhængig af størrelse. Hold dig til mærkevarerne.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
28-04-2015 kl. 22:24
Julius. Jeg tror du har misforstået spørgsmålet.
Som jeg læser det har Christian vinterdæk på bilen og sommerdæk i garagen.
Værkstedet forlanger 150 kr pr dæk at bytte dem om.
Mit spørgsmål går så ud på om sommerdækkene allerede er på fælge, eller de skal på de fælge som vinterdækkene sidder på.
Hvis de sidder på fælge, så der kunskal byttel hjul, mener jeg 150 kr pr styk er dyrt, da det normalt vil tage under ½ time.
Hvis dækkene skal byttes om på de samme fælge, er prisen rimelig, da jeg går ud fra at det indebærer afballancering om montering på bilen.
Hilsen Lars
Som jeg læser det har Christian vinterdæk på bilen og sommerdæk i garagen.
Værkstedet forlanger 150 kr pr dæk at bytte dem om.
Mit spørgsmål går så ud på om sommerdækkene allerede er på fælge, eller de skal på de fælge som vinterdækkene sidder på.
Hvis de sidder på fælge, så der kunskal byttel hjul, mener jeg 150 kr pr styk er dyrt, da det normalt vil tage under ½ time.
Hvis dækkene skal byttes om på de samme fælge, er prisen rimelig, da jeg går ud fra at det indebærer afballancering om montering på bilen.
Hilsen Lars