Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Matias Brunbakke
bruger siden
03-02-2010
19-10-2014 kl. 16:04
Jeg vil give dig et lidt mere seriøst svar.
Det du spørg efter, er næsten umuligt.
For at starte fra en ende af.
Det du leder efter er en god gammel amerikaner, men lige som dig, er der mange som kan lide dem, og det presser prisen meget op. For 100 K. kan du finde en mustang, men det er et bygselv projekt, så den kan på ingenmåde køre.
Langt på litteren er fornuftigt, men lang på literen OG hk. det sker ikke. forbrug og hk hænger samme, da der skal bruges mere benz, for at lave flere hk. En gammel mustang, køre måske 7-8 km/l når du køre pænt.
for slet ikke at snakke om forsikring, og du bliver taget i hårdt i r*ven, når du kun er 18.
Du bliver nød til at vælge sjov og dyr, eller billige og kedelig.
Da jeg købte min første bil (1½ år siden), valgte jeg sjov og dyr.
Jeg faldt for en audi coupe, med V6, på 2,8 L. den lavede kun 175 hk, og når jeg kørte pænt, kørte den 9,5 på literen. derudover er der forsikringen, jeg var 21, og selv med rabat gennem mine forældre og deres arbejde, skulle jeg give 12.000 om året, kun ansvar. og jeg måtte kun køre 8.000 km, og det er ikke meget
Matias Brunbakke
bruger siden
03-02-2010
19-10-2014 kl. 16:04
Jeg kan ikke hjælpe dig mere, før du fortæller hvad dit budget er. både til indkøb af bilen, men også om året til div.
Dette indlæg blev 19-10-2014 16:06 redigeret af dets forfatter.
J R
bruger siden
13-12-2013
19-10-2014 kl. 19:53
Dit projekt er dødfødt, ganske som Matias B skriver.
Jeg startede selv med en MGB, og hyggede mig i 2-3 år med 30.000 km (jeg er sømand og kun hjemme halvdelen af året)
Om den kan køre om vinteren, ja det kan den. Er det synd, ja men jeg gjorde det alligevel.
Såvidt jeg ved, så findes den jeg havde stadig i en garage i københavn. SJov historie om hvordan en godt brugt MGB fra Nordjylland havnede der. Men den er for lang hertil.
Kig på de gamle travere fra 60'erne eller efterhånden starten af 80'erne. Så kan du få dem forsikres mega billigt, men må ikke køre i dec-Marts tidsrummet.
Jess