Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

21-09-2014 kl. 13:27

Tror desværre ikke det kommer til at ske....der sidder en del ignorante personer på borgen som cykler og aldrig har været uden for vesterbro mv....meget af det skyldes magt og fordrejninger.....man vil ikke afgive noget til nogen selvom det hele giver god mening. På borgen har man altid forskelsbehandlet selvom dette er ulovligt...men er svært at komme til livs. De har mere travlt med at kommentere Lykkes køb af Jakke sæt som kan andrage 100-200.000. Fatalt må jeg sige...Det koster os alle penge på minus siden som det er nu med afgifter...Og ja det er korrekt at der er regnet på tingene fra flere sider....enddog Borgens egne Økonomi folk harr regnet sig frem til et plus hvis man fjerner afgiften helt...det er en politisk rævekage, lidt som med de mange illegale der er i landet og som vi skal koste på....Man evner ikke at se fremad som jo ellers er en politikkers gebet....Senest artikler om hvis man gjorde som i Sverige hvor en eks Volvo koster 250.000 og herhjemme 500.000, ville der blive solgt mange af de gode sikrer og mere milijø rigtige biler.....til fordel for økonmien milijø og sikkerhed....Nej lad os holde danskerne som gidsler i eget hjem og udstikke regler der er helt hen i skoven....Problemet er at de fleste politikkere vil ses og høres....med god grund selvfølgelig...nogle mere fornuftige end andre...Jeg er ikke venstre mand, men dog ved jeg at Lykke gør et udemærket job i mange af de ting han arbejder med...fornuften er ofte i højsæddet, men tiltrods for dette skal han i offentlig gabestok pga af nogle sølle jakkesæt....Manden ved også at afgiften er en hemsko for danskernes økonomi, og især statens egen.....men han kan ikke få flertal for at gennemføre en afgifts fri bil pakke til gavn for alle...Jeg gentager gerne mig selv....DER ER REGNET PÅ DET og resultat fra alle sider peger på et stort plus til STATEN hvis man stryger afgiften..... sjovt som tingene spiller med forkerte toner....

Dette indlæg blev 21-09-2014 13:30 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

21-09-2014 kl. 18:35

Der står jo så mange ting i et regeringsgrundlag, feks. En betalingsring rundt om København :-)
Hvis du venter på politisk afklaring, så får du aldrig en ny bil, jeg ville købe bil når, og hvis, behovet er til stede.

@T Nielsen, det er fantastisk at du deler din unikke viden og indsigt, hvis dog bare at du var statsminister, så kunne du løse alle landets udfordringer med et snuptag. Ironi kan forekomme.

P.S Lykke og Venstre er nogle fjolser, når de roder sig ind i sådan en tøjsag, det betyder meget for vælgerne hvis de får det indtryk at en statsministerkandidat, "rager" til sig af midler han ikke er berettiget til, om det er 5 kroner eller 50 millioner betyder mindre.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

21-09-2014 kl. 22:26

H P........Tjae hvorfor ikke, jeg bruger ialfald ikke skattefiduser for at rage til mig og leaser ikke biler på den anden side af grænsen for at slippe for afgift :-) Men hvis du graver grundigt nok og får belyst tingene finder du sikkert også ud af at dette land styres lidt totalitært....så jeg foreslår mig selv som Præsident, så kun jeg alene kan træffe de nødvendige beslutninger, og gøre noget for folket, istedet for gang på gang at undervudere værdien af danske værdier .......vi er jo i bund og grund solgt til EU som en billig slikpose der skal ned på deres niveau...

Sagen med de omtalte jakke sæt mm. er da beklageligt, men systemet har ikke selv sat stop på hvor grænsen gik....jeg mener bare .....lad dog manden eller andre personer der vil folket det bedste få en ordentlig hyre....top erhvers ledere er noget højere i gage.....de lykkerider der stiller op til valg er af mange grunde kun for selv hævdelse....Vælgerne har altid været nemme at snyde....de gransker ikke de mulige vinkler på sagerne....Men H P det kræver man ved hvem der er hvem og hvordan man kommer i besiddelse af intern viden i mere end en forstand.....Forstanden har jeg jo som du ser.....ironi forekommer aldrig her :-)

Dette indlæg blev 21-09-2014 22:27 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-09-2014 kl. 13:57

A N

bruger siden
26-02-2014

skrev:
T Nielsen som enevælde... Det lugter lidt af diktatur

Griner.....joo en anelse gør det vel....men nogle skal bare dikteres for at finde ud af at gøre det rigtige..Der er jo tonsvis af regler love og forordninger som danskerne skal holde sig efter....som tingene er nu er det efterhånden totalitært styret omend pakket pænt ind....Ta et kig på hvad der sker i lille danevang....Vi kaster penge i grams til asylansøgere der ikke burde være her....illegale indvandre er her også...øst Europærer der hærger bla. med vold og stjæler med arme og ben...vi må end ikke forsvare os mod overgreb.....hmm det vil så sige at det er STATEN der angriber os....denne har ansvaret for at opretholde ro og orden, men skære bla. ned på politi etaten...Vi er på vej til engelske/US tilstande.....Suma sumarum vi må ikke køre i afgifts frit biler selvom det ville hjælpe alle med et plus på alle parameter, selvom staten har masser af udgifter til rakkerpakket....vi må ikke hjælpe os selv, tiltrods for politiet/staten ikke kan opfylde den forpligtigelse......Jeg kunne blive ved.....Men det vil sige at Staten undertrykker egne borger, og så læner vi os op af noget der er totalitært....

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-09-2014 kl. 14:26

A N .....Ja 2 sider er der altid....problemet er med de små at de faktisk forurener mere end mange aner....-de er ddårligt lavede, så hvis de bliver skadet på 4-5-6 år bliver de ofte erklæret totalt skadet....dermed skal der produceres en ny bil, som kræver man forbruger co2 kvoter igen.....Om jeg vil betale skatten for at dit barn kan gå i skole.....Staten vil sikkert ikke gøre dette.....de kæmper i forvejen med befolkningen og deres forpligtigelser....men goldmann sachs fik jo foræret et energi selskab, som koster danske skatteyder kroner.....Har du børn i skole alderen kan jeg kun anbefale at sende dem i privat skole som tingene er pt...det gjorde Fru Thorning også.

Men frygt ikke for at man ville kunne sælge og tjene på nye bedre biler herhjemme hvis afgiften røg sig en tur....Der bliver også peget på at de små biler kun køre i landet pga den lave afgift.....og de andre biler er med fuld afgift. Men nej jeg tror ikke på afgiften bliver lempet så det batter noget på bundlinien....

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-09-2014 kl. 21:37

A N

bruger siden
26-02-2014

skrev:
Men når du fjerner afgifterne og gør bilerne billigere vil forsikringsselskaberne jo så bare erklære større og dyrere biler totalskadet efter 4-5-6 år da de nu koster det samme som de nuværende bybiler derved er det faktisk mere forurenende da der så skal produceres flere store biler

Nej dette kommer ikke til at ske....det er sket med de små, som startede omkring 100-110.000kr....priserne faldt markant på de små så derfor har man i en del tilfælle valgt at total skade en bil hvis den eks kostede 50-70.000 at få lavet....du kender sikkert selv ny priserne idag på de små biler

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

23-09-2014 kl. 15:21

Kan kun tilslutte mig koret:
Måske kommer der ændringer af reg. afgift måske ikke, det kan du ikke vente på, hvis du vil have bil.
Samtidig er jeg ret sikker på at det næppe bliver meget billigere at have bil, udgiften bliver formentlig bare fordelt anderledes, mindre afgift ved køb og eksempelvis højere grøn afgift eller andre løbende afgifter.

Ps.
Ellers fint forsvar for Lars Løkke! Manden har jo en stribe sager helt fra dengang han var amtsborgmester, hvor han har problemer med at skelne mellem dine, mine og vores penge!
Især har han tilsyneladende ingen problemer med at bruge andres penge til alt fra kæmpe taxaregninger, hotel, alkohol, betalingsfilm, dyre flybilletter og tøj etc., samtidig med at han taler om mådehold etc.
Hver gang han så bliver taget med fingrene i kagedåsen er han meget fornærmet og kan overhovedet ikke forstå problemet (han mener vist kun at problemet er at han kom i journalisternes søgelys (helt uberettiget naturligvis))

Forstår ikke helt at Venstre ikke kan finde en bedre formand!