Bilbasen Forum
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
21-09-2014 kl. 13:27
Dette indlæg blev 21-09-2014 13:30 redigeret af dets forfatter.
H P
bruger siden
06-01-2004
21-09-2014 kl. 18:35
Hvis du venter på politisk afklaring, så får du aldrig en ny bil, jeg ville købe bil når, og hvis, behovet er til stede.
@T Nielsen, det er fantastisk at du deler din unikke viden og indsigt, hvis dog bare at du var statsminister, så kunne du løse alle landets udfordringer med et snuptag. Ironi kan forekomme.
P.S Lykke og Venstre er nogle fjolser, når de roder sig ind i sådan en tøjsag, det betyder meget for vælgerne hvis de får det indtryk at en statsministerkandidat, "rager" til sig af midler han ikke er berettiget til, om det er 5 kroner eller 50 millioner betyder mindre.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
21-09-2014 kl. 22:26
Sagen med de omtalte jakke sæt mm. er da beklageligt, men systemet har ikke selv sat stop på hvor grænsen gik....jeg mener bare .....lad dog manden eller andre personer der vil folket det bedste få en ordentlig hyre....top erhvers ledere er noget højere i gage.....de lykkerider der stiller op til valg er af mange grunde kun for selv hævdelse....Vælgerne har altid været nemme at snyde....de gransker ikke de mulige vinkler på sagerne....Men H P det kræver man ved hvem der er hvem og hvordan man kommer i besiddelse af intern viden i mere end en forstand.....Forstanden har jeg jo som du ser.....ironi forekommer aldrig her :-)
Dette indlæg blev 21-09-2014 22:27 redigeret af dets forfatter.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
22-09-2014 kl. 13:57
A N
bruger siden
26-02-2014
skrev:
T Nielsen som enevælde... Det lugter lidt af diktatur
Griner.....joo en anelse gør det vel....men nogle skal bare dikteres for at finde ud af at gøre det rigtige..Der er jo tonsvis af regler love og forordninger som danskerne skal holde sig efter....som tingene er nu er det efterhånden totalitært styret omend pakket pænt ind....Ta et kig på hvad der sker i lille danevang....Vi kaster penge i grams til asylansøgere der ikke burde være her....illegale indvandre er her også...øst Europærer der hærger bla. med vold og stjæler med arme og ben...vi må end ikke forsvare os mod overgreb.....hmm det vil så sige at det er STATEN der angriber os....denne har ansvaret for at opretholde ro og orden, men skære bla. ned på politi etaten...Vi er på vej til engelske/US tilstande.....Suma sumarum vi må ikke køre i afgifts frit biler selvom det ville hjælpe alle med et plus på alle parameter, selvom staten har masser af udgifter til rakkerpakket....vi må ikke hjælpe os selv, tiltrods for politiet/staten ikke kan opfylde den forpligtigelse......Jeg kunne blive ved.....Men det vil sige at Staten undertrykker egne borger, og så læner vi os op af noget der er totalitært....
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
22-09-2014 kl. 14:26
Men frygt ikke for at man ville kunne sælge og tjene på nye bedre biler herhjemme hvis afgiften røg sig en tur....Der bliver også peget på at de små biler kun køre i landet pga den lave afgift.....og de andre biler er med fuld afgift. Men nej jeg tror ikke på afgiften bliver lempet så det batter noget på bundlinien....
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
22-09-2014 kl. 21:37
A N
bruger siden
26-02-2014
skrev:
Men når du fjerner afgifterne og gør bilerne billigere vil forsikringsselskaberne jo så bare erklære større og dyrere biler totalskadet efter 4-5-6 år da de nu koster det samme som de nuværende bybiler derved er det faktisk mere forurenende da der så skal produceres flere store biler
Nej dette kommer ikke til at ske....det er sket med de små, som startede omkring 100-110.000kr....priserne faldt markant på de små så derfor har man i en del tilfælle valgt at total skade en bil hvis den eks kostede 50-70.000 at få lavet....du kender sikkert selv ny priserne idag på de små biler
T i
bruger siden
17-06-2006
23-09-2014 kl. 15:21
Måske kommer der ændringer af reg. afgift måske ikke, det kan du ikke vente på, hvis du vil have bil.
Samtidig er jeg ret sikker på at det næppe bliver meget billigere at have bil, udgiften bliver formentlig bare fordelt anderledes, mindre afgift ved køb og eksempelvis højere grøn afgift eller andre løbende afgifter.
Ps.
Ellers fint forsvar for Lars Løkke! Manden har jo en stribe sager helt fra dengang han var amtsborgmester, hvor han har problemer med at skelne mellem dine, mine og vores penge!
Især har han tilsyneladende ingen problemer med at bruge andres penge til alt fra kæmpe taxaregninger, hotel, alkohol, betalingsfilm, dyre flybilletter og tøj etc., samtidig med at han taler om mådehold etc.
Hver gang han så bliver taget med fingrene i kagedåsen er han meget fornærmet og kan overhovedet ikke forstå problemet (han mener vist kun at problemet er at han kom i journalisternes søgelys (helt uberettiget naturligvis))
Forstår ikke helt at Venstre ikke kan finde en bedre formand!