Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

J P

J P
bruger siden
28-08-2008

21-08-2014 kl. 19:43

få en selvskyldner kaution fra jeres forældre - så er der ingen problemer

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

21-08-2014 kl. 22:23

Jeg tror faktisk godt det kan lade sig gøre.....en del steder skal man blot erlægge de 20% i udbetaling, så spørger de ikke om resten...Mange bil forhandlere bruger santander og nordania finans....men spørg dog der hvor i vil købe bilen om eneste krav er 20% i udbetaling.....Har selv gjort det før i tiden og de har end ikke villet have lønseddler eller andet....om det så er klogt i jeres situation skal jeg ikke afgøre, det må i selv afgøre.....men husk at betale for ellers bliver det dyrt

Dette indlæg blev 21-08-2014 22:25 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-08-2014 kl. 22:52

Nej har nu aldrig prøvet at låne den slags lån på SU. Banker kan være stride tiltrods for okay økonomi....det handler ofte om hvem der sidder bag skranken. Jeg kender ikke jer eller jeres situation....men det lyder til i er kommet lidt i klemme pga tider og børn der skal bringes og hentes...Jeg syns imidlertid det er ret fornuftige uddanelser i har gang i...så forsæt endelig ad den vej. Nuvel i har 2 børn og det koster...men hvis i selv mener det med en bil kan gøre tricket med at få tingene til at gå op på en god måde...så er det den vej i skal fokuserer. en bil er med til bla. at skabe frihed for en famillie...sene aftner/nat evt vagtlæge mm..Hvis det betyder i må undvære andet er det bilen og jeres børn der må og skal være i fokus.

Jeg syns lige jeg vil nævne bilforsikring...den kan være en dyr størrelse alt efter hvordan man gør det....men har i sikkert tjekket. Det er oftest billigst at finansiere hos forhandler....sådan er tingene blevet over tid..De mest relevante spillere på den bane som jeg ser det for jer...er Santander/Nordania finans/Toyota finans.....Ford har sikkert noget tilsvarende eller Renault mv. Jeg ville måske ringe til forhandler og høre hvilke krav der stilles ud over de 20% i udbetaling....om der forlanges lønseddler....årsopgørelser eller andet. I kan evt høre den pågældene forhandler om der er noget til hindre for at i kan købe en bil sådan som jeres ting ser ud, og med de 20% i udbetaling....det ville være den ærlige måde...for sæt nogen glemmer at hov der skal også løn eller årsopgørelser til, så er i på den hvis ikke i på forhånd er godkendt..Så HUSK vær ærlige omkring jeres økonomi....