Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2014 kl. 19:22

Undervognsbehandling er en religion i Danmark. Bare vent og se hvor mange der reagere på mit indlæg !
Det er spild af penge. Materialet er ofte spildolie som blot sprøjtes lemfældigt rundt. Jo mere sort og svinet, jo bedre synes kunden at mene. Branchen er meget blakket. En hver kan finde ud af at svine med spildolie, så forvent det værste. Siger jeg pizza branche, så gang roligt med en 3-4 stykker i useriøsitet !
Ingen biler har gavn af det svineri som altid er udført sjusket. Spar pengene og brug dem til en ferie i stedet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

14-07-2014 kl. 09:24

Anker Bøje

bruger siden
07-08-2013

skrev:
Undervognsbehandling er en religion i Danmark. Bare vent og se hvor mange der reagere på mit indlæg !
Det er spild af penge. Materialet er ofte spildolie som blot sprøjtes lemfældigt rundt. Jo mere sort og svinet, jo bedre synes kunden at mene. Branchen er meget blakket. En hver kan finde ud af at svine med spildolie, så forvent det værste. Siger jeg pizza branche, så gang roligt med en 3-4 stykker i useriøsitet !
Ingen biler har gavn af det svineri som altid er udført sjusket. Spar pengene og brug dem til en ferie i stedet.

Først og fremmest har du intet der kan underbygge din påstand, og for det andet så er det der rent trolleri.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

14-07-2014 kl. 13:46

Prøv med dinitrol næste gang....og ja det er rigtigt at pava er mere oile baseret end de nye dinitrol former som er varm voks der bliver sprøjtet på....Man skal have en del viden både om produkterne men også hvem og hvor det skal udføres...havede til eksempel en dinitrol behandling i Esbjerg hvor det var første gang på en 5 år gl bil...den skulle have en oilebehandling i undervogn først....da jeg hentede bilen og kørte hjem måtte jeg have vinduer ned.....den var ikke rengjort og der lå oile over hele karossen som tog mig en tid at få fjernet....havde forinden talt med dinitrol dk og fået anbefalet kun 2 steder hvor man vidste at det var tip top med det mest moderne udstyr og udførelsen var i top....altså den mand som tager rundt på ekspektion for dinitrol for at se hvordan deres produkter bliver anvendt...det bedste sted jeg fik anvist var Silkeborg bilernes hus....kender flere der har fået det udført der, og til ug kryds og slange....så det bliver der næste gang....gider ikke fuskere der end ikke ved hvordan man gør....ofte er det arbejds drenge der bliver sat til den slags og som oftest ingen oplæring i det.