Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
J R
bruger siden
13-12-2013
07-07-2014 kl. 19:10
Hej
Jeg vil give KS ret i dette tilfælde. 10kkm er ligegyldigt.
Har bilen fået undervognsbehandling og service, så kan det være hip som hap med de 2.
Nogen er til moderen, andre til datteren, og det er jo ca samme koncept med Audi og BMW. OG så er der jo dem der tager både ...... en Audi og en BMW ;-))
Jeg anser selv BMW'en for at være den lille smule mere køreglad, Men vil også gerne have en A3 igen.
Jess
Jeg vil give KS ret i dette tilfælde. 10kkm er ligegyldigt.
Har bilen fået undervognsbehandling og service, så kan det være hip som hap med de 2.
Nogen er til moderen, andre til datteren, og det er jo ca samme koncept med Audi og BMW. OG så er der jo dem der tager både ...... en Audi og en BMW ;-))
Jeg anser selv BMW'en for at være den lille smule mere køreglad, Men vil også gerne have en A3 igen.
Jess
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
16-07-2014 kl. 16:26
Hvorfor er et stykke smørrebrød dyere end en håndmad? De er jo begge lavet på det samme rugbrød!!!
Jeg ved godt at mange sammenligner/sidestiller Audi med VW Skoda og Seat, og det er også rigtigt hen ad vejen.
Men Audien har sin egen undervogn, som dog også bruges af VW og Skoda i de dyere udgaver, men ikke af Seat.
Derudover er det meste af køreoplevelsen den følelse man har bag rattet.
Premium betyder ikke, som nogen fejlagtigt tror "kvalitet", og der er ingen dokumemtation for at en BMW 116 holder længere end andre biler i denne størrelse/klasse.
Prøv begge biler, gerne flere gange, og køb så den du har det bedst med.
Held og lykke med købet.
Lars
Jeg ved godt at mange sammenligner/sidestiller Audi med VW Skoda og Seat, og det er også rigtigt hen ad vejen.
Men Audien har sin egen undervogn, som dog også bruges af VW og Skoda i de dyere udgaver, men ikke af Seat.
Derudover er det meste af køreoplevelsen den følelse man har bag rattet.
Premium betyder ikke, som nogen fejlagtigt tror "kvalitet", og der er ingen dokumemtation for at en BMW 116 holder længere end andre biler i denne størrelse/klasse.
Prøv begge biler, gerne flere gange, og køb så den du har det bedst med.
Held og lykke med købet.
Lars