Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

25-06-2014 kl. 21:53

Hvor er det bare trist at dette forum, skal køres i smadder...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

26-06-2014 kl. 08:05

Det er Bilbasens egen skyld.

En trådstarter bør kunne slette useriøse indlæg, ligesom man feks. Kan på Facebook.

Mike Friis Marcussen

Mike Friis Marcussen
bruger siden
25-01-2004

30-06-2014 kl. 11:41

K S (26-06-2014): Du forstår så heller ikke at benytte korrekt komma...

"Det var måske en idé at lægge mærke til, hvem det er, der kører trådene af sporet med egen dagsorden."

Og hvad har den oprindelige K S gjort dig, siden du, hver gang han skriver et indlæg, angriber ham?

Kunne du ikke være den voksne nu og komme videre i dit liv, og så lade den oprindelige K S have sin mening - så kunne du passende oprette dig med et unikt navn og deltage på lige fod med os andre?

Mike Friis Marcussen

Mike Friis Marcussen
bruger siden
25-01-2004

03-07-2014 kl. 00:00

Det har aldrig været valgfrit, om man vil sætte komma eller ej. Der er selvfølgelig regler, og i dag skelnes der mellem brug af startkomma eller ej. Her kan du læse mere: http://www.denstoredanske.dk/Sprog,_religion_og_filosofi/Sprog/Ortografi/startkomma

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

03-07-2014 kl. 18:01

lars hansen

bruger siden
02-07-2006

skrev:
Hej basenbrugere

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om dette trolleri, som der skrives så meget om hele tiden.

Er det trolleri når man hver gang man svarer på et indlæg bevidst drejer væk fra emnet der spørges til, her tænker jeg på ks anno 16-1-2006, eller er det trolleri når man nogengange i en lidt sjov/barsk tone svarer på det der faktisk spørges om, her tænker jeg på ks anno d.d.
Jeg ved godt hvad jeg selv foretrækker og det er selvfølgelig at der svares på det der spørges om.

Hvad siger i? Er det ks anno 16-1-2006 der er troll eller er det ks anno d.d.?

Er det er seriøst spørgsmål eller er det bare et spørgsmål om at starte en flamewar?

Spøjs vinkling efter min mening.
Præmissen om at KS 2006 aldrig svarer på det der bliver spurgt om kan jeg ihvertfald ikke genkende. Jeg er ikke altid enig med ham, men jeg synes som regel at han kommer med ganske fornuftige input. Han påpeger evt. at det der bliver spurgt om ikke hænger sammen, men selvom det evt. ikke svarer direkte på spørgsmålet er det jo også god info.

D.d. KS vil jeg undlade at kommentere nærmere på, men at han skal fremhæves som et eksempel på de gode kommentarer herinde, har jeg temmelig svært ved at følge....

Dette indlæg blev 03-07-2014 18:02 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

03-07-2014 kl. 20:03

lars hansen

bruger siden
02-07-2006

skrev:
Hej basenbrugere

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om dette trolleri, som der skrives så meget om hele tiden.

Er det trolleri når man hver gang man svarer på et indlæg bevidst drejer væk fra emnet der spørges til, her tænker jeg på ks anno 16-1-2006, eller er det trolleri når man nogengange i en lidt sjov/barsk tone svarer på det der faktisk spørges om, her tænker jeg på ks anno d.d.
Jeg ved godt hvad jeg selv foretrækker og det er selvfølgelig at der svares på det der spørges om.

Hvad siger i? Er det ks anno16-1-2006 der er troll eller er det ks anno d.d.?

Tror desværre det er den samme person KS 16-1-2006 og KS d.d. Det er nemlig næsten den samme måde de formulere sig på!
I tilfælde af at det ikke er den samme person, så er de da godt nok meget ens!

Dette indlæg blev 03-07-2014 20:03 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

04-07-2014 kl. 06:03

A R

bruger siden
01-01-2014

skrev:
Aaaarh, mon dog?

Hvorfor ik? KS 16-1-2006 og KS d.d søger da lige meget konfliken hver gang! Tror det bedste ville være at se borte fra dem begge to! (eller den samme person)

Peter Jørgensen

Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006

05-07-2014 kl. 11:28

hdi hdi

bruger siden
22-07-2003

skrev:

Har du/i nogensinde tænkt på hvorfor han/hun skulle oprette sig hver gang? Det må jo være trættende i det lange løb. Hvad forhindrer dem at trolle fra et og samme brugernavn? Mon ikke det er fordi BBs server ikke kan klare flere brugere, som opretter sig under samme navn på samme dag eller dagene lige efter hinanden?

De opretter sig med nyt brugernavn hver dag, fordi deres brugernavne jævnligt bliver slettet, når der klages over dem ('Anmeld' under indlæggene), så når de opretter hver dag, så får en sletning stort set ingen effekt.... :-/ Bilbasen må snart se at få løst dette problem.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

05-07-2014 kl. 13:22

Er det værd at bruge tid på.....mener jo mere det bliver omtalt des mere rav i butikken bliver der.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

07-07-2014 kl. 00:03

lars hansen

bruger siden
02-07-2006

skrev:
Læs lige k s anno 2006 indlæg i denne tråd og fortæl mig om han svarer på det der spørges om? Ved godt der er flere der ikke svare på spørgsmålet, men nu er det lige k s anno 2006 der er nævnt som mulig troll....

Er det indlæg som dette (første indlæg efter dit startindlæg) fra KS dd. du mener leverer kvalitetsinfo til andre brugere.

Dine egne indlæg i denne tråd falder vel i øvrigt fint i tråd med trolling:
http://da.wikipedia.org/wiki/Internet-trold

K S
bruger siden
25-06-2014

25-06-2014 kl. 21:26

Hej kloge Lars :-)

Dags dato/moi er helt klart den klogeste og mest servicemindede. Den anden er totalt ligeglad med hvad der spørges om han vil blot promovere egne synspunkter.

Til orientering er det Timmy tid på Ramasjang hverdage 16.35 samt 18.45.
Lørdage og søndage sendes dobbeltafsnit fra klokken 11.00.

Jeg håber Holland vinder VM i en finale mod Brasilien. Suarez er muligvis kannibal?