Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-04-2014 kl. 12:33

Tjae, men så længe folk ikke engang kan finde ud af at køre på en 2 sporet motorvej så skal du nok ikke forlange de kan klare 2 sporet kørsel i en rundkørsler !

Også i går kørte trafikken på vestmotorvejen nærmest kun i overhalingsbanen fordi "hr og fru søndagstur" kunne ane en lastbil ude i horisonten og derfor ikke mente man kunne trække ind.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

05-04-2014 kl. 15:24

Ja eller ham der holdte i højresvingsbanen forrest ved siden af mig, der skulle lige ud i et kryds, og valgte at køre ligeud, fra højresvingsbanen af. Hvorfor var betjenten der ikke der? :-(

Profil slettet

Profil slettet

05-04-2014 kl. 16:57

Skid på det og overhæl indenom ( trille forbi ), så kan det være at de idioter som altid ligger i midtersporet bliver opmærksom på deres adfærd?

Profil slettet

Profil slettet

05-04-2014 kl. 18:01

Tit køre jeg med fartpilot og hvis der ligger en idiot i midtersporet, så triller jeg da bare forbi, ulovligt eller ej, hvem overholden loven hele tiden? 0,00001 % er mit bud ;-)

Ps. jeg skrev triller, ikke fuld fart indenom, det står jeg ikke inden for!!!!

Profil slettet

Profil slettet

05-04-2014 kl. 19:22

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Det gør ingen forskel: Det giver et klip!

Ikke ved kolonnekørsel, og det må det kaldes når rækken af tumber er faldet i søvn med 90 km/T i overhalingsbanen.

Profil slettet

Profil slettet

05-04-2014 kl. 20:11

Gør det alligevel, klip eller ej og havde jeg en stor gammel bil, så havde jeg kørt ind i dem indtil de flyttede sig ;-)

Profil slettet

Profil slettet

05-04-2014 kl. 20:56

Mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Gør det alligevel, klip eller ej og havde jeg en stor gammel bil, så havde jeg kørt ind i dem indtil de flyttede sig ;-)

10-4
enig - jeg kører heldigvis i en kraftig bil, så jeg overhaler dem indenom i en fart. De når slet ikke at fatte det :-)

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

06-04-2014 kl. 10:51

J L

bruger siden
16-07-2003

skrev:
Det er ikke helt korrekt K S, for hvis der er kolonne kørsel og tæt trafik så må man gerne passere biler indenom. Man må endda lave et vognbane skift hvis man opfylder de enkelte paragraffer.

Det defineres ved at de forankørende bestemmer farten. Hvis der er helt frit i indersporet, er det ikke tilladt, da der så ikke er kø, og ikke kan klassificeres som en forbikørsel.

Profil slettet

Profil slettet

06-04-2014 kl. 11:10

Jl Hvorfor retter du ikke bare i dit indlæg ;-)