Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

24-02-2014 kl. 10:17

Morten Gammelgaard

bruger siden
22-03-2009

skrev:
Ang. 2010 Mercedes E350 3,0 CDi st.car aut. BE 5d
Jeg køber aldrig det måneskrot igen. Skod motor.....Og køb aldrig bil hos Starmark... Jeg købte i 2011 en 2010 E350CDI St.car BE. med under 40k på klokken. Motoren kørte aldrig godt. Delphi dysserne/ railtrykket var helt galt men MB ville ikke indrømme fejlen fordi det ville betyde tilbagekaldelse af alle biler med den motor i.
3 mdr. og 16 værkstedsbesøg senere gav jeg op. Jeg tabte 150.000,- på de 3 mdr. på trods af at Starmark var forpligtet til at købe bilen retur... det ville de ikke = søgsmål = mere end 150.000,- i omk. Magen til svindlere har jeg aldrig set. Man skulle tro at firmaet er ejet af Romaer eller lig.

Det er jo næsten en katastrofe - æv!
Tænk bare at købe en af verdens bedst kørende biler (min mening) - med den helt rigtige motor og så få sådan en oplevelse.

Og den behandling du har fået er den helt modsatte af den, man med rette kan forvente, når man køber en bil hos en mærkevareforhandler.

Ja, jeg kunne jo godt berette om andre tilfredse kunder af Mercedes, men din oplevelse står ikke til at redde. Håber din næste bil vil være en bedre oplevelse.

Du har jo åbenbart lidenskab og penge nok: hvad har du købt?? :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

24-02-2014 kl. 19:33

Tjae hvad skal man sige til det.....Alt kan ske oså med dyre biler, men et er sikkert!!! Det skal gribes rigtigt an. Viden er magt som bekendt....der skulle have været syn og skøn på, evt fdm. Gerne et diesel bosch værksted med stor forstand på den slags. Der ligger et i Vejle som mange tyer til. Nu kender jeg ikke de nærmere omstændigheder vedr. garanti mv, så er det jeg ville gøre i en given situation..

Jeg forstår godt at du blev træt, men du har ikke gjort de ting som kunne redde dig..

Iøvrigt spørger man altid flere steder hvis noget stort er under opsejling. Det være sig Advokater mm...helst fra Århus (erfaringer viser at i næsten alle sager uanset om det er civile eller strafferets sager er man bedre stillet hvis man har brugt et rimeligt stort advokat firma i Århus.

Dette indlæg blev 24-02-2014 19:39 redigeret af dets forfatter.

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

25-02-2014 kl. 09:20

Morten Gammelgaard

bruger siden
22-03-2009

skrev:
Hej Joakim,
Jeg købte en2008 BMW X5 3,0 SD med Hartge performancekit ( 365hk/ 790NM ).. og 50.000 på klokken. Den har jeg nu kørt 60.000,- i uden andet end service og nye bremser foran. Kører upåklageligt. Den skal snart skiftes, og det bliver nok til en BMW 535i med M-pakke.
Jeg har det stadig sådan at jeg aldrig køber MB igen. Det skulle da lige være en classic. som SL190 eller lignende. Men en af de nyere.... not !
Et er jo at den jeg havde ikke virkede.... fair nok, det sker for alle mærker. Men Starmark/ Hessel´s håndtering af sagen har komplet ødelagt min tillid til mærket. Og jeg bliver ved med at fortælle om min oplevelse med dem, for jeg syntes ikke det er iorden at de opfører sig sådan, og at det ikke får en eller anden konsekvens for dem.

Wouw! Ja - fra en kongebil til en anden.
Lækkert :-)

NU er sådan en BMW aldeles uden for min formåen og jeg kender ikke ret meget til X5 - altså ud over de første! Jeg mener, at de første X5 3,0 tdi havde 184 hk. Er din standart eller en specialudgave? Det lyder meget voldsomt (og lækkert) med 365 hk og 790 NM.

Og jeg synes, du skal holde fast i - måske at anskaffe dig en klassisk Mercedes. Udgaverne frem til W210 er altså evighedsmaskiner og man sidder altså med følelsen af at eje noget uopslideligt som bringer et smil frem på læben.

Jeg ejer en 280S fra 1972 (W108) og en 500SE fra 1988 (W126) og det er altså svært ikke at blive begejstret, når man kører i disse biler.
Der er praktisk talt ikke noget der kan gå i stykker på disse biler og en brugt motor til en 500SE V8 med ca. 265 hk (1988) koster 5.000-10.000.

Selvfølgelig kan køreegenskaberne ikke matche en 40/25 år nyere bil, men køreoplevelsen, den.....:-) :-) :-)

Der er noget andet, jeg gerne vil spørge om: Var din E350 din første Mercedes - eller har du ejet andre Mercedes med samme dårlige erfaringer??

Starmarks adfærd er upassende og ja - nærmest utilgivelig, når en liebhaver kommer med en lille million til en bil og jeg vil aldrig købe bil hos dem, men har du ingen positive erfaringer med Mercedes?