Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
09-02-2014 kl. 07:05
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
09-02-2014 kl. 17:49
Jeg er fagmand og ved alt om den slags, jeg lever af at pudse biler og har påtaget mig at skulle guide folk angående deres biler, dette gør jeg ganske gratis, jeg skal bare have lov til at svine folk til her på forummet, det er løn nok for mig.
Profil slettet
09-02-2014 kl. 18:04
Alle biler har deres svaghed i deres design hvor skidt kan samle sig, det skal fjernes ellers kan der opstå rust efter en år række.
Jeg guider også gratis...uden at svine nogle til ;-) ...Det eneste jeg kræver er at folk tilmelder sig på min side....Muhahaha
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
19-02-2014 kl. 08:52
I øvrigt kører stort set alle taxi med wrap, så det er plastikovertræk og ikke lakken du ser Tomas.
Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008
19-02-2014 kl. 17:52
Christian Lang
bruger siden
16-08-2013
skrev:
Hvis man ikke kan finde ud af at vaske sin bil korrekt i hånden, så vil en vaskehal være mere skånsom. Men så skal man virkelig også kunne fucke en håndvask op.... FDMs undersøgelse giver jeg ikke så meget for - jeg ser betydeligt flere vaskeridser/grove lakfejl på biler der slavisk er kørt i vaskehal, og samme billede ser mine kolleger. Så en håndvask er altid at foretrække.
Topgear lavede også en test. Jeg mener det var almindelig håndvask som de selv udførte, håndvask ved en virksomhed og så en vaskehal. Vaskehallen var den der klarede det bedst.
Men det hænger nu også sammen med hvilken vaskehal man bruger. Der er en del som er gamle, slidte og generelt dårlige.
Profil slettet
19-02-2014 kl. 20:45