Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
16-01-2014 kl. 21:32
Jeg har vasket een mange gange uden at pille antennen af, den er af gummi, så den kan godt bukkes af vaskemaskinen uden problemer.
T i
bruger siden
17-06-2006
17-01-2014 kl. 10:37
john jonansen bruger siden 27-09-2012 skrev:
Til AR: Jeg bryder mig ikke om sarkastiske svar, som antyder at jeg stiller dumme spørgsmål. Hvis du ikke kan være sjov på en sjov måde, så afhold dig fra at svare!
Nu skriver manden jo med flere smileys og siger undskyld på forhånd, så næppe nogen grund til at blive sur. (det kan næppe betale sig at være alt for ømskindet)
Men bortset fra det var det vel næppe så skarpt et spørgsmål, så man ikke kan grine lidt af det?
Man kan jo omvendt spørge, hvad argumentet skulle være for at lade den blive på?
Især når den nu er lavet til at kunne tages af og i det tilfælde, hvor noget skulle gå galt vil vaskehallen fralægge sig alt ansvar.
Men bortset fra det kan du rent statistisk sikkert vaske bilen med monteret antenne hundredevis af gange uden problem. Så det er jo helt op til dig om du vil acceptere den ekstra risiko, selvom den formentlig er temmelig lille....
Profil slettet
17-01-2014 kl. 10:45
Hvorfor er man ligeglad med sin bil hvis man køre i vaskehal, er 80-90 % af billisterne så ligeglade med deres biler?
Profil slettet
17-01-2014 kl. 15:47
Der er vi enig Hr.Lang, men at kalde dem ligeglade tror jeg nu ikke de er, de har måske ikke mulighed eller lysten til at håndvaske bilen?
Jeg håndvasker min bil 80 % af tiden, men havde jeg ikke adgang til en vandslange? så kom den da i vaskehallen, men det gør mig jo ikke til en ligeglad person som ikke holder af sin bil?
Jeg håndvasker min bil 80 % af tiden, men havde jeg ikke adgang til en vandslange? så kom den da i vaskehallen, men det gør mig jo ikke til en ligeglad person som ikke holder af sin bil?