Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

01-12-2013 kl. 21:57

Først og fremmest forstår jeg slet ikke ideen i at skifte rundt på dækkene, med de samme fælge. Så det er fint du får en anden løsning. At de tager så mange penge for at gøre det hænger nok lidt sammen med at de vil overtale dig til at købe nogle ekstra fælge. Men prisen er egentlig fair nok, der går hurtigt en time inden man er færdig.

Mht. hvilken type du skal vælge, så ville jeg vælge et vinterdæk som reservehjul. Vinterdæk fungerer fint om sommeren, det gør sommerdæk ikke hvis du skulle punktere i hæftigt snevejr.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

01-12-2013 kl. 22:09

Nej det betyder ikke noget. Hvis du punkterer og skifter hjul, kører du jo hen et eller andet sted og får det fikset ret hurtigt. Går jeg da ud fra. Det er rigtigt nok at dæk skal være af samme type i alle hjørner, men ved reservehjul gøres der undtagelse. Ellers kunne man heller ikke typegodkende trillebørhjulene.

Bare kør ordentligt hvis uheldet er ude ;)

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

01-12-2013 kl. 23:42

Det kommer helt an på hvilke fælge det er. Men umiddelbart lyder det som prisen.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

02-12-2013 kl. 10:29

Prisen lyder ganske fornuftig, men vær opmærksom på at du kan få 4 billige alu fælge for næsten samme pris, så jeg ville smide en smule oveni og få alu fælge istedet....

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

02-12-2013 kl. 11:05

Stålfælge er heller ikke så sarte overfor salt, og alufælge har det med at smide afballanceringsklodserne fordi de er limet på. På stålfælge er de banket fast.