Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

01-12-2013 kl. 10:49

Ja det skal du, jeg ville købe en anden, jeg mener at det var Kia hvor man kun kunne privatlease en diesel og ikke benzin, så det gjorde alle, selv om de ikke havde behov for en diesel, men prisen var lav og det var nok til at slå til og problemene nåede de jo ikke at opleve før den var solgt igen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

01-12-2013 kl. 11:06

Hvorfor det ? Bilen har jo 7års garanti fra ny af, der er jo over 2 års garanti tilbage. det kmmer jo også an på hvordan den er kørt, det er jo ikke sikkert at den har kørt små ture, den kan feks. have stået stille i en længere periode.

Profil slettet

Profil slettet

01-12-2013 kl. 11:10

Det har en bil heller ikke godt af, og jeg tror ikke at garantien vil dække, da værkstedet vil give ejen skylden for den tilsodet motor på grund af det lave km tal.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

01-12-2013 kl. 15:33

Enig med Jesper.

Mads, i dette tilfælde, er du hysterisk ;-)

Profil slettet

Profil slettet

01-12-2013 kl. 16:27

Jeg er til gengæld enig med Mads...
Uden at kende historien på den bil der linkes til, så ville jeg gå efter en bil der har en servicehistorik der viser at bilen i snit har kørt 30-40000 km/ år.
Den ekstrapris man betaler for dette eksemplar pga det lave kilometertal får man - som hovedregel - ikke en sundere motor ud af. Tværtimod.

Men igen - der kan være andre forhold der gør at netop det linkede eksemplar er et godt køb. Så rådet til Michael Bro må være at smutte forbi - prøv bilen, og hør sælger hvad historien omkring bilen er.

Dette indlæg blev 01-12-2013 21:51 redigeret af dets forfatter.