Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011
25-11-2013 kl. 23:02
Profil slettet
26-11-2013 kl. 12:29
Relevant fordi det er en bil der er lidt speciel og derfor vil afsøge et godt svar inden han går i kast med at lede efter alufælge.....
(Det kunne jo være at der netop var en bilnørd herinde der kendte en der har nogen til salg?!)
Straks bliver manden mødt med aggresivitet og nedladenhed ??
Hvorfor ?
Hvorfor er BilBasens forum endt op med arrogante, nedladende, selvfede og - i bedste fald - intetsigende debatter hvor folk ævler i stedet for at klappe kaje. ?
Jeg hopper af her - der er gudskelov andre debatsider end rød stue`s frikvarter her.
Dette indlæg blev 26-11-2013 12:55 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
26-11-2013 kl. 12:45
Den bil er så speciel at de mål er uden betydning, da man nemt ved om man har et sæt fælge som passer til netop den bil.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
26-11-2013 kl. 13:12
http://e-bil.dk/daek-og-hjulguide-2013.html
Hvis jeg ikke ved en dyt om dæk, så må min guide jo være fyldt af fejl og misindformation ?
Ps. jeg gik stærkt ud fra at trådstarter er interesseret i org. fælge, hvem har grimme T-hansen fælge på sin Lexus?
H P
bruger siden
06-01-2004
26-11-2013 kl. 15:38
Christian Lang
bruger siden
16-08-2013
skrev:
En gang copy paste som du har haft gang i der, kan alle og enhver finde ud af - for andet er det ikke, med den formatering og mangel på kildeangivelser. Og jo, den er da yderst mangelfuld, da du på intet tidspunkt berør fælge - men overskriften kalder det for en hjul-guide.
Og grimme T-hansen fælge? Hvornår er BBS og Rotiform blevet lavpris og lavkvalitets fælge? Fælgene fra THansen fejler absolut intet, selvom jeg aldrig ville vælge dem - jeg foretrækker originale, og ikke kopivarer.
BBS LM eller RS står skide godt til en GS'er, og det samme gør 3SDM, Rotiform BLQ eller "Concave"-fælge.
Så vi ender samme sted som før - intet kan svares på før trådstarter kommer med flere info.
Det har faktisk ikke noget med trådstarters informationer at gøre, det er den måde du svarer på, mere arrogant svar skal man lede længe efter.
Kender du ikke ordsproget "hvis man ikke kan sige noget godt om andre, så skal man tie stille"
Profil slettet
26-11-2013 kl. 18:36
Bare et forslag.
Ps. Det er svært at kildeangive, når jeg selv har skrevet artiklen. Der er de kilder som skal være.
Profil slettet
26-11-2013 kl. 19:20
Christian Lang
bruger siden
16-08-2013
skrev:
Åh gud, jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte......
1. Hvad regner du selv med? Hvorfor fanden kigger du ikke på DBA, GulGratis osv, når der er tusindvis af fælge til salg?
2. Hvordan skal man have en chance for at hjælpe dig, når du ikke nævner noget om hulmål, indpresning, ønsket størrelse, sommer/vinterdæk, originale fælge osv osv.....
Ovenstående oversat til (lidt mere) høfligt dansk:
hej Poul.
Hvis vi skal hjælpe dig, har vi brug for nogle flere informationer, så som hulmål, indpresning, ønsket størrelse, sommer/vinterdæk, originale fælge osv osv.....
Prøv evt også at kigge på dba.dk eller guloggratis, hvor der er masser af dæk/fælge til salg.
Det er sgu lidt behageligere på den måde ;-)
H P
bruger siden
06-01-2004
26-11-2013 kl. 19:38
Profil slettet
26-11-2013 kl. 19:51
Profil slettet
26-11-2013 kl. 20:58
Christian Lang
bruger siden
16-08-2013
skrev:
Hvis folk er fjolser, så får de det skam også af vide irl. En lang karriere som dørmand som bijob gør at idioti bliver straffet hårdere.
Ha ha. Nu har du virkelig givet jante danmark noget at skrive om!
Du skal pakke dine ord ind ligesom K S gør, så må du nemlig gerne svine andre til:-)
Profil slettet