Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
Profil slettet
19-11-2013 kl. 05:45
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
19-11-2013 kl. 13:53
At folk vælger at køre med dæk hvor kasserne er blevet hårde er deres egen sag , men absolut ikke trafik sikkert.
Profil slettet
19-11-2013 kl. 17:33
Nu gider jeg ikke komme ned på dit plan, men nu er der 2 personer som jeg ikke gider bruge tid på herinde.
Profil slettet
19-11-2013 kl. 20:30
Profil slettet
19-11-2013 kl. 20:41
Profil slettet
20-11-2013 kl. 20:54
Profil slettet
21-11-2013 kl. 19:16
K S
bruger siden
16-01-2006
skrev:
Tak for dine relevante og oplysende indlæg, der virkelig bringer dette forum videre - og hjælper andre brugere ......
Okay og hvad er det så lige du bidrager med i dette indlæg. Jeg prøver såmænd bare på at få de som ikke har noget relevant at skrive til at lade være med at skrive noget. Hvis du skulle ha glemt det så handler dette indlæg om VINTERDÆK :-(
Profil slettet
22-11-2013 kl. 10:04
Profil slettet
22-11-2013 kl. 16:52
K S
bruger siden
16-01-2006
skrev:
Jeg udstiller blot din dobbeltmoral ved, at vise, at dine konstante forsøg på at belære andre er nøjagtigt lige så overflødige og ligegyldige som de indlæg, du brokker dig over.
Jeg har ikke glemt, at denne tråd omhandler en troll - hverken mere eller mindre, men tak fordi du endnu gang har fodret troll'en.
Mine konstante forsøg på at belære ????????? Tror at det er anden eller tredje gang gennem det sidste års tid jeg prøver på at få dig til at lade være med at hidse dig op over din såkaldte troll, hvilket absolut er ingenting i fht. alle de tråde du har kørt fuldstændig af banen med dit trolle brok. Hvis der er nogen her inde som fodre troll'en
er det da dig, da du om nogen gør hvad du kan for at han kan føle at han kan drille nogen. Og så må du da meget undskylde men jeg forstår ikke helt at du gerne må brokke dig igen og igen, men hvis en anden synes at nu har det taget overhånd ja så er det dobbeltmoral,overflødige og ligegyldige indlæg. Nå men det er selvfølgelig også ligemeget hvad jeg forstår, for jeg har i hvert fald fulgt div. tråde her på BB nok til at vide at du forstår og ved ALT, og at stort set alle andre er totalt uvidende.
Profil slettet
22-11-2013 kl. 17:02
mads Andersen
bruger siden
06-04-2005
skrev:
Jeg tænker bare på hvis jeg oprettede en ny profil og gjore opmærksom på at det er mig som står bag den nye profil, ville i så hjælpe mig med mine "problemer" som jeg lige opfinder til lejligheden?
Jeg ved da godt at den sorte KS opretter nye profiler i et væk, jeg bryder mig heller om måden at bruge/misbruge forummet. Og det er da også muligt at det bare er et opfundet problem. Men ja hvis jeg havde et relevant svar ville jeg skrive det,det kunne jo være at der sad andre med samme problem. Og hvis jeg ikke havde noget relevant at skrive ville jeg ikke skrive noget.
Mvh Peter.
Profil slettet
22-11-2013 kl. 18:51