Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

18-11-2013 kl. 21:10

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2013 kl. 05:45

Jeg tror vist nok at det er dig som altid svare negativt på de andres spørgsmål, jeg har indtil nu ikke ville skrive noget om det, men nu du selv bringer det på banen.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-11-2013 kl. 13:53

Det der er at sige til det er vel at gummi dæk er et natur materiale og vil også naturligt blive nedbrudt over tid....opbevaring skal helst foregå køligt mørkt og tørt for at nedbrydningen ikke sker for hurtigt.....så fik vi den slået fast...

At folk vælger at køre med dæk hvor kasserne er blevet hårde er deres egen sag , men absolut ikke trafik sikkert.

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2013 kl. 17:33

Du ser ikke et problem i at en person opretter en ny profil hver gang han enten cikanere en anden bruger herinde eller når han opretter et nyt indlæg.

Nu gider jeg ikke komme ned på dit plan, men nu er der 2 personer som jeg ikke gider bruge tid på herinde.

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2013 kl. 20:30

Så stop dog.... Er det da ikke lettere,og langt bedere at lade være med at kommentere den bruger og de indlæg som man ikke gider at komme med noget relevant til.... Okay jeg gider sgu heller ikke trolderi, og har da også erfaret at der er typer herinde som er udenfor pedagogisk rækkevidde. Men jeg synes efterhånden at al den muderkastning er værre man skulle snart tro at det var en børnehave, og ikke et forum for voksne mennesker.... Undskyld det sure opstød men lad os få en anden tone, skriv noget relevant eller lad være med at skrive noget.

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2013 kl. 20:41

Nu har jeg skrevet over 10.000 indlæg her på bilbasen og jeg hjælper gerne dem som ønsker hjælp, men jeg bliver nød til at sige noget når man møder disse typer på nettet, jeg kan ikke holde min mund lukket.

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2013 kl. 20:54

Okay jeg overgiver mig, fortsæt endelig. Ynkeligt...........

Profil slettet

Profil slettet

21-11-2013 kl. 19:16

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Tak for dine relevante og oplysende indlæg, der virkelig bringer dette forum videre - og hjælper andre brugere ......

Okay og hvad er det så lige du bidrager med i dette indlæg. Jeg prøver såmænd bare på at få de som ikke har noget relevant at skrive til at lade være med at skrive noget. Hvis du skulle ha glemt det så handler dette indlæg om VINTERDÆK :-(

Profil slettet

Profil slettet

22-11-2013 kl. 10:04

Jeg tænker bare på hvis jeg oprettede en ny profil og gjore opmærksom på at det er mig som står bag den nye profil, ville i så hjælpe mig med mine "problemer" som jeg lige opfinder til lejligheden?

Profil slettet

Profil slettet

22-11-2013 kl. 16:52

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Jeg udstiller blot din dobbeltmoral ved, at vise, at dine konstante forsøg på at belære andre er nøjagtigt lige så overflødige og ligegyldige som de indlæg, du brokker dig over.

Jeg har ikke glemt, at denne tråd omhandler en troll - hverken mere eller mindre, men tak fordi du endnu gang har fodret troll'en.

Mine konstante forsøg på at belære ????????? Tror at det er anden eller tredje gang gennem det sidste års tid jeg prøver på at få dig til at lade være med at hidse dig op over din såkaldte troll, hvilket absolut er ingenting i fht. alle de tråde du har kørt fuldstændig af banen med dit trolle brok. Hvis der er nogen her inde som fodre troll'en
er det da dig, da du om nogen gør hvad du kan for at han kan føle at han kan drille nogen. Og så må du da meget undskylde men jeg forstår ikke helt at du gerne må brokke dig igen og igen, men hvis en anden synes at nu har det taget overhånd ja så er det dobbeltmoral,overflødige og ligegyldige indlæg. Nå men det er selvfølgelig også ligemeget hvad jeg forstår, for jeg har i hvert fald fulgt div. tråde her på BB nok til at vide at du forstår og ved ALT, og at stort set alle andre er totalt uvidende.

Profil slettet

Profil slettet

22-11-2013 kl. 17:02

mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Jeg tænker bare på hvis jeg oprettede en ny profil og gjore opmærksom på at det er mig som står bag den nye profil, ville i så hjælpe mig med mine "problemer" som jeg lige opfinder til lejligheden?

Jeg ved da godt at den sorte KS opretter nye profiler i et væk, jeg bryder mig heller om måden at bruge/misbruge forummet. Og det er da også muligt at det bare er et opfundet problem. Men ja hvis jeg havde et relevant svar ville jeg skrive det,det kunne jo være at der sad andre med samme problem. Og hvis jeg ikke havde noget relevant at skrive ville jeg ikke skrive noget.
Mvh Peter.

Profil slettet

Profil slettet

22-11-2013 kl. 18:51

Peter AE, jeg er fuldstændig enig med dig vedr. dine sidste par indlæg i denne tråd. Og ligesom dig må jeg sige, at det er ynkeligt....