Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

22-10-2013 kl. 23:19

På E-bil.dk er der en gut som ejer og bruger en ældre Alfa til hverdagsbrug. Han virker meget begejstret for denne og ved meget om biler. Han har brugernavnet Jewer og kan garanteret hjælpe dig. Prøv ham.

Opret en profil på e-bil.dk (det er gratis) og gå ind deres forum og spørg der. Han vil næsten med garanti svare :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

23-10-2013 kl. 08:10

Jeg er vild med Porschens design, men som jeg ser det er der 2 problemer: 1. Den har ikke den karakteristiske 6-cyl. Boxer, det duer ikke i min verden(lidt lissom at købe en klassisk Ford Mustang med en V6'er. Og 2: en klassiker skal være åben.
Jeg har selv en Peugeot 205 1,9 CTi Cab. Det giver, for mig, en helt særlig følelse at køre en tur en sommeraften med kaleschen nede.
Men når det er sagt, så er klassiske biler jo følelser, så du skal købe den du elsker, og ikke den du tror stiger mest i pris.
Held og lykke

Ole Middelhede

Ole Middelhede
bruger siden
05-11-2008

04-11-2013 kl. 10:09

Jeg har en Alfa Romeo Duetto Spider fra 1969 7. år. Den giver smil på læben hver gang hos både mig, mine passagerer og folk, vi passerer på gaden. En Porsche er også fin og ser godt ud, men der er måske lidt for mange til at tiltrække lignende smil.

Efter at Duettoen var sat i rigtig god stand, også mekanisk, har den været særdeles økonomisk rimelig i vedligehold. Den holder prisen og lur mig, om den ikke stiger i 2016, når modeller har 50 års jubilæum. 911'eren er dyr i ansakffe lige nu pga sit jubilæum i år og dermed store interesse.

Enig i det med passionen som afgørende faktor :-)