Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
17-10-2013 kl. 19:10
Du stiller et konkret spørgsmål, det er fair nok; et alternativ til FDM må være en advokat der gennemlæser din slutseddel, det giver naturligvis mest mening inden du afhenter og betaler bilen, der er ikke, i Danmark, en tilsvarende intresseorganisation som du kan trække på.
Alt det andet du skriver er svært at forholde sig til, eftersom du ikke vil beskrive hele sagen, det bør henlægges under brok og kævl.
Alt det andet du skriver er svært at forholde sig til, eftersom du ikke vil beskrive hele sagen, det bør henlægges under brok og kævl.
T i
bruger siden
17-06-2006
17-10-2013 kl. 19:49
F K
bruger siden
03-07-2013
skrev:
Min kritik på FDM går på flere punkter:
1) at de bruger studentermedhjælpere, dvs. unge mennesker som hverken har jurist uddannelse eller livserfaring, til at vurdere noget så vigtigt som en slutseddel i en bilhandel. Tilsyneladende også uden supervision.
2) at de efterfølgende, når denne studentermedhjælper begår fejl, med alvorlige konsekvenser for medlemmet, ikke tager ansvar og korrigerer fejlen, hvis om muligt og hjælper medlemmet videre.
3) at de i en efterfølgende klage udviser fuldkommen mangel på vilje til at reflektere over egne fejl og kompensere medlemmet for skaden der er sket. Og iø anvender en uacceptabel og uproffessionel tone og metode overfor medlemmet.
Forstår ikke helt hvilke konsekvenser/skade der er sket? Du lyder som om du er tilfreds med handlen/bilen og primært brokker dig over FDM service?
Så hvad er det du skal kompenseres for?
Alternativet er nok at få en advokat ind over (og her kommer du ikke langt for de 6-700kr et FDM medlemsskab koster om året)
Når du ikke vil komme nærmere ind på hvad der er foregået/hvilket tab du mener at have lidt, er det lidt svært at forholde sig til....