Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-10-2013 kl. 13:04

Hvor er i altså kvikke. Man skulle da ellers tro sådan en sød pige var fuld af reelle intentioner. Og der har da heller ikke før stået noget som helst om den slags henvendelser .

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thor Vela

Thor Vela
bruger siden
27-12-2013

27-01-2014 kl. 20:18

Bjarke Jakobsen.

Jeg har fået præcis samme mail idag :D
første mail var dog fra 7cct95xx9@tempmail.eu og bagefter martinbech01@gmail.com.

Profil slettet

Profil slettet

16-03-2014 kl. 13:30

Jo jo han er sandelig en aktiv køber ham Martin Bech.
har også modtaget købstilbud fra ham.

Kun et råd: glem alt om ham - han er er topsvindler.

Thor Vela

Thor Vela
bruger siden
27-12-2013

06-04-2014 kl. 20:38

Jeg ville sende et par billeder af nogle uartige mænd som keglernes hinanden på en beskidt måde. Husk at omdøbe billederne til navnet på din bil. Så slipper du for flere breve fra den fidusmager

Morten Lykke Jeppesen

Morten Lykke Jeppesen
bruger siden
20-06-2011

12-04-2014 kl. 18:20

Line Hansen

bruger siden
04-04-2014

skrev:
Hej alle.
Hmm, ville lige have jeres mening..

Jeg har lige modtaget denne mail på min annonce. Synes i ikke også, at det virker som svindel?
Han har kun set billederne og beskrivelsen fra nettet. Jeg har hverken snakket med ham over mail eller lign... :

Navn : Ovia
telefon :
Email : georgeovia1@outlook.com
Tak for detaljer oplysninger om din bil. Det synes du er en oprigtig person. Jeg vil gerne meddele Dem, at jeg vil købe din bil på din given pris. Jeg er George I tror, ​​jeg har brug for mere billede og flere detaljer om bilen til min inspektion. Jeg kan nå på denne ID: georgeovia1@outlook.com
--
Thanks for the details information about your car. It seem you are a sincere Person. I want to inform you that I will buy your car at your given price. I am George I think I need more picture and more details about the car for my inspection. I can be reach on this ID:georgeovia1@outlook.com

Thanks Regards
George Ovia

Hej Line,

Den ER falsk - ren fup og fidus. Jeg har lige modtaget en tilsvarende fra samme afsender med præcist samme indhold.

Selvom det er ovre ved "konkurrenten" vil du her kunne se, at lige præcis denne email adresse også står på "black-listen": http://www.bilzonen.dk/support/register-for-falske-henvendelser/

Undlad derfor al videre kontakt.

Vh

Morten

Michael Hahn

Michael Hahn
bruger siden
24-05-2007

12-04-2014 kl. 21:38

Line Hansen

bruger siden
04-04-2014

skrev:
Hej alle.
Hmm, ville lige have jeres mening..

Jeg har lige modtaget denne mail på min annonce. Synes i ikke også, at det virker som svindel?
Han har kun set billederne og beskrivelsen fra nettet. Jeg har hverken snakket med ham over mail eller lign... :

telefon :
Tak for detaljer oplysninger om din bil. Det synes du er en oprigtig person. Jeg vil gerne meddele Dem, at jeg vil købe din bil på din given pris. Jeg er George I tror, ​​jeg har brug for mere billede og flere detaljer om bilen til min inspektion. Jeg kan nå på denne ID: georgeovia1@outlook.com
--
Thanks for the details information about your car. It seem you are a sincere Person. I want to inform you that I will buy your car at your given price. I am George I think I need more picture and more details about the car for my inspection. I can be reach on this ID:georgeovia1@outlook.com

Thanks Regards
George Ovia

12. April 2014:

Jeg har lige modtaget denne fra George:

telefon :
--
Thanks for the details information about your car. It seem you are a sincere Person. I want to inform you that I will buy your car at your given price. I am George I think I need more picture and more details about the car for my inspection. I can be reach on this ID: georgeovia1@outlook.com

Thanks Regards
George Ovia

Profil slettet

Profil slettet

26-05-2014 kl. 19:29

Come on, kære venner.
Hvor naiv kan man være...? Èn eller anden udlænding vil købe jeres bil, de ønsker ikke at handle om prisen, og kommer med én eller anden søforklaring.
Sorry - "hvis noget lyder for godt til at være sandt, tja så er det nok for godt til at være sandt" og det gælder "slanke- og sixpack-piller, 200 kr. H&M gavekort som man sjovt nok kan købe til 1 kr.. man skal bare liiiige indtaste sit kortnr. = tegnet abonnement - OG NATURLIGVIS OGSÅ BILHANDLER.

Så får du en mail fra én eller anden knold & tot, så SLET den, ligesom du sansynligvis ville slette en mail fra det Royale Spanske Lottoinstitut, hvor du sjovt nok lige har vundet 7.256.911 EUR - uden at du nogensinde har deltaget.

SLET SLET SLET, over and out!