Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-08-2013 kl. 21:23

Glem den, find for gud skyld en anden model hvis det absolut skal være en peugeot? en 206 / 206+ er langt bedre i kvaliteten.

Mvh
Mads A.
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

27-08-2013 kl. 23:14

Christian Lang

bruger siden
16-08-2013

skrev:
Hvorfor vil du dog poste så mange penge i en udkørt møgspand? Så da hellere købe en ordentlig brugt til 50.000 i stedet....

Christian nogen keder sig så kan tiden jo gå med at undersøge om man kan få det hele til det halve :-) Damen er flere gange frarådet netop denne model 307, men hun syns lige selvhun ville forsøge det, bare lige for at se om vi andre nu havde uret (Stor griner)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

27-08-2013 kl. 23:38

Frk. Hansen

bruger siden
03-07-2013

skrev:
Og nogle bruger deres tid på et forum, hvor de skyder efter andre i en uendelighed.

Frk Hansen hvor mange tråde er det nu lige du har oprettet ? en del efterhånden....hvorfor køber du ikke en bil ? Når du ikke vil høre på de kloge må du jo selv ud og give lærepenge.....Alt vi kommer med af foreslag falder ikke i din smag, selv om jeg bøjede mig og gik med på ideen om en Megane II , så gik du videre med en 307....dit valg men er ikke helt sikker på du ved nok om det her til at selv kunne uden at falde igennem om jeg så må sige.....Det er okey ikke at vide noget om emnet, men du kommer ofte tilbage og ved meget mere, og skifter så model igen.....Men jeg råber hurra og siger tillykke den dag bilen er købt....

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

27-08-2013 kl. 23:44

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

28-08-2013 kl. 00:41

Frk Hansen Ro på nu.....det der kildre lidt er at selvom den 307 er en vældig pæn vogn, har der og er der stadig problemer med denne.....det kan ikke udelukkes at der indimellem dem der er til salg, er en der er tip top, men er lidt som en nål i en høstak. Men når det er sagt, så pas på med biler der enten er sænkede eller har været. Det slider generelt på undervognen....Jeg kan forstå at du meget godt kan lide en såddan 307.....men som jeg ser det nytter det ikke rigtigt noget. De kan være lidt for usikrer at gå i krig med......

Ang diskutioner mm.....sådan har det altid været, der skal udvekles meninger på godt og ondt.....Ang biler er alt ikke bare åbenlyst fordi man eks kan læse et eller andet i et magasin eller test.....mange af disse er farvet af aktører på markedet. Men klart man får et hint om hvilke vogne man skal holde særligt øje med.....Hvis du referere til K S o jeg, ja så mener vi jo noget forskelligt ud fra oplevelser fra liv med biler.....K S har en del teoretisk viden, men jeg har haft et utal af både nye og gamle biler, og har stor kontakt flade inden for den verden....Nu ved jeg du kun syns vi skal svare på det du spørger om , men det bliver lidt for ensidigt....Så jeg mener stadig at den Megane selvom den er fransk er værd at undersøge nærmere.....De fleste 2003 og frem så velholdte og pæne ud, og de køre godt....

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

28-08-2013 kl. 00:44

Frk. Hansen

bruger siden
03-07-2013

skrev:
Det er vist dig, der ikke er helt well-off - som du kalder det. Du må have et fattigt liv, siden du ikke har andet at foretage dig end at chikanere andre brugere.

Jeg vil ikke spilde mere tid på dig. Godnat !

Frk hansen altså dig der kommer herind på forum og spamer tråde ang mas....glem ikke det....er spændt på hvor mange svar du får senere her. Chikane er vel kun noget du kan finde ud af :-) Og nej jeg tør hvor andre tier........

Dette indlæg blev 28-08-2013 00:52 redigeret af dets forfatter.